blindrør PGO Dr.Big
Fra : Humle

Dato : 14-05-02 16:18

hvad gør blindrøret ??
OG

Hvilken udstødning, kan jeg sætte på den og få noget effekt, og helst en
udstødning der ikke ligner en tunudstødning for meget, og hvor kan det evt.
købes

Hilsen Humle
--
hvam@mail.dk

Fra : Frowner

Dato : 14-05-02 22:34

> hvad gør blindrøret ??

Det gør at der ikke kommer så meget lort ud fra motoren og så kører den ik
så hurtigt....

> Hvilken udstødning, kan jeg sætte på den og få noget effekt, og helst en
> udstødning der ikke ligner en tunudstødning for meget,

Ellers kan du få svejst blindrøret, dvs man saver det af lukker det og
sætter det på igen, så kan det ikke ses at man har lavet en skid....

Eller må du kigge i et katalog for tun....

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 15-05-02 14:33

"Frowner" <elmefaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det gør at der ikke kommer så meget lort ud fra motoren og så kører den ik
> så hurtigt....

Der kommer lige så meget ud...der er bare en meget større modstand i
udstødningen, derfor den ringe effekt

Fra : Frowner

Dato : 15-05-02 19:54

Så kommer der sgu da heller ik så meget lort ud....

Fra : RpR

Dato : 15-05-02 20:36

> Så kommer der sgu da heller ik så meget lort ud....

Hvor skal det så forsvinde hen? Hmm?

Desuden er det et resonansrør, der har det formål at gøre udstødningen
"længere" så den ikke kan arbejde i de lidt højere omdrejninger.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Michael Jensen

Dato : 14-05-02 23:01

"Humle" <hvam@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken udstødning, kan jeg sætte på den og få noget effekt, og helst en
> udstødning der ikke ligner en tunudstødning for meget, og hvor kan det
evt.
> købes

Du kan købe et udstødnings der passer til PGO T.Rex. Det er magen til det
der sidder på Dr.Big, men der er ikke noget blindrør på.

Fra : Michael Jensen

Dato : 15-05-02 17:28

"Humle" <hvam@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hvad gør blindrøret ??

Det kvæler din motor! Blindrøret gør at motoren ikke kan trække vejret
ordentligt, og derfor yder den mindre end uden blindrør.