Hvid Inkalilje
Fra : Arno

Dato : 14-05-02 16:02

Hej.
Mon der skulle være nogen der har et par stiklinger fra en hvid inkalilje
vil jeg gerne bytte med fuchsiastiklinger. Jeg har ca 100 forskellige.

Mvh. Arno Esbjerg

Fra : Vibeke Hansen

Dato : 14-05-02 22:53

"Arno" <asj@jakobsen.mail.dk> wrote in message
> Hej.
> Mon der skulle være nogen der har et par stiklinger fra en hvid inkalilje
> vil jeg gerne bytte med fuchsiastiklinger. Jeg har ca 100 forskellige.
>
> Mvh. Arno Esbjerg

Ellers kan du købe frø hos Chiltern i England, jeg har 5 meget små planter
sået for cas 1 md siden. Det kan nåes endnu tror jeg.

mvh
Vibeke

Fra : Arno

Dato : 15-05-02 11:59

Hej Vibeke.
Gider du lige skrive adsessen på Chiltern i England, så jeg kan få bestilt
nogle frø.
Mvh. Arno
Vibeke Hansen <vibsenhansen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abs0t9$h66$2@sunsite.dk...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-05-02 12:15

On Wed, 15 May 2002 12:58:57 +0200, "Arno" <asj@jakobsen.mail.dk> wrote:

>Hej Vibeke.
>Gider du lige skrive adsessen på Chiltern i England, så jeg kan få bestilt
>nogle frø.

Du kan finde den på min hjemmeside: http://www.gartneriet.dk/adresser/

- hvis ikke webadressen står der, så er google.com din ven

http://www.gartneriet.dk

Fra : Arno

Dato : 15-05-02 22:22

Tak for svaret Mads, men kan du eller en anden fortælle mig hvad det
latinske navn er på en hvid inkalilje
På forhånd stor tak.
Mvh. Arno
Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6pg4eu8kk9s57degj2p17k5b8o4e8danug@4ax.com...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 16-05-02 07:23

On Wed, 15 May 2002 23:22:18 +0200, "Arno" <asj@jakobsen.mail.dk> wrote:

>Tak for svaret Mads, men kan du eller en anden fortælle mig hvad det
>latinske navn er på en hvid inkalilje

Inkalilje hedder Alstromeria, hvad den hvide nøjagtigt hedder ved jeg
ikke, men slå op under Alstromeria og se hvad der findes.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Senior

Dato : 18-05-02 23:02

Du kan prøve hos : Stouby Tropeplanter, Fakkegravvej 17 (?)7140 Stouby

mvh. Niels 75897204