News Programmer !
Fra : Mudj@

Dato : 14-05-02 15:45

Hej,

Hvad findes der af alternativer til NewsBin Pro? Jeg tænker på programmer
hvor filerne automatisk bliver samlet, så man ikke skal kombinere dem.

Endvidere skulle programmet jo gerne være Yenc kompatibelt.

Nogen foreslag?

Pft,

Morten

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-05-02 16:18

On Tue, 14 May 2002 16:45:14 +0200, "Mudj@" <azzaa@mail.dk> wrote:

> [...]
>hvor filerne automatisk bliver samlet, så man ikke skal kombinere dem.
>
>Endvidere skulle programmet jo gerne være Yenc kompatibelt.

Newsbin samler da trådene??

Hvorfor Yenc kompatibelt?? Det er ikke sætlig udbredt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jonz

Dato : 25-05-02 12:59

Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in

> Newsbin samler da trådene??
>
> Hvorfor Yenc kompatibelt?? Det er ikke sætlig udbredt
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Øhhh... på de udenlandske binære grupper må man sandelig sige at yEnc er
udbredt. :)

- Jonz

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-05-02 14:02

On Sat, 25 May 2002 11:59:28 BST, Jonz <jonz@nowhere.net> wrote:

>Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in

>Øhhh... på de udenlandske binære grupper må man sandelig sige at yEnc er
>udbredt. :)
>
>- Jonz
oki, dem bruger ikke

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-05-02 19:42

Mudj@ wrote:
> [...]
> hvor filerne automatisk bliver samlet, så man ikke skal kombinere dem.
>
> Endvidere skulle programmet jo gerne være Yenc kompatibelt.

Xnews:
http://xnews.newsguy.com/

Agent:
http://www.forteinc.com/

Personligt foretrækker jeg Xnews til binære grupper.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-05-02 19:44

On Tue, 14 May 2002 19:42:13 +0100, Kim Ludvigsen <Ludvig@mail.dk>
wrote:

>Xnews:
>http://xnews.newsguy.com/
>
>Agent:
>http://www.forteinc.com/
>
>Personligt foretrækker jeg Xnews til binære grupper.

Jeg har prøvet at hente det, men kan ikke connecte til Stofanet?
Det har jeg aldrig prøvet før!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-05-02 20:30

Hej Morten Bowman Hansen, du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg har prøvet at hente det, men kan ikke connecte til Stofanet?
> Det har jeg aldrig prøvet før!?

Har du prøvet at tage en kigger på Ovis:
<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/>, specielt hans
<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/opsaetning.html>?

Hvis det primært er til binære grupper, har han også
<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/binaries.html> (når du evt.
kommer der til).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 14-05-02 22:33

Morten Bowman Hansen wrote (Morten Bowman Hansen skrev):

> Jeg har prøvet at hente det, men kan ikke connecte til Stofanet?

Jeg har ingen problemer med den sammensætning.

--
<author> Peter Fjesten </author>
<e-mail validity> yes </e-mail validity>

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-05-02 16:43

On 14 May 2002 21:32:47 GMT, Peter Fjelsten <nospamtofjelsten@adr.dk>
wrote:

>Jeg har ingen problemer med den sammensætning.

Men gør du noget specielt - port f.eks?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-05-02 17:42

Morten Bowman Hansen wrote (Morten Bowman Hansen skrev):

> Men gør du noget specielt - port f.eks?

Næh. news.stofanet.dk er alt jeg har udfyldt.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-05-02 18:15

On 15 May 2002 16:41:47 GMT, Peter Fjelsten <nospamtofjelsten@adr.dk>
wrote:

>Næh. news.stofanet.dk er alt jeg har udfyldt.

Så fatter jeg intet??
Den fungerer godt bok på Xp ikk??

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-05-02 20:47

Morten Bowman Hansen wrote (Morten Bowman Hansen skrev):

> Så fatter jeg intet??
> Den fungerer godt bok på Xp ikk??

Jeg bruger også XP. Prøv at geninstallere XNews.

Fra : Leony

Dato : 15-05-02 14:33

"Mudj@" <azzaa@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor filerne automatisk bliver samlet, så man ikke skal kombinere dem.
> Endvidere skulle programmet jo gerne være Yenc kompatibelt.

GrabIt:
http://www.shemes.com/grabit/

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/