Ur på motorcykel?
Fra : Biker-Torben®

Dato : 14-05-02 15:13

Er der nogen, der ligger inde med et par links til firmaer, som forhandler
ure til at montere på motorcyklen?

Har prøvet at søge på "motorcycle clock" på Google men får kun en masse
sider, der handler om ure, der ser ud eller lyder som en motorcykel - og det
er jo ikke lige dét jeg var ude efter, vel

Hilsen
Biker-Torben

------------------------------------
www.bikertorben.dk
www.motorcykel-rejser.dk

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 14-05-02 15:28

De fleste mcforhandlere har ure til mc'er...

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : S@nd

Dato : 14-05-02 15:28

"Biker-Torben®" <torbensnewsmail@cybderdude.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der ligger inde med et par links til firmaer, som forhandler
> ure til at montere på motorcyklen?
Jeg ved at Louis har et udvalg, hvor stort det er ved jeg ikke!
(www.louis.de)

Mvh. S@nd
|| Bol d'Or ||
|| SS-Racing ||

Fra : Christian H

Dato : 14-05-02 16:25

"Biker-Torben®" <torbensnewsmail@cybderdude.com> wrote in message
> Er der nogen, der ligger inde med et par links til firmaer, som forhandler
> ure til at montere på motorcyklen?

Jeg har droppet alt det fancy schmancy! Urene der var lavet til formålet,
syntes jeg aldrig om!
Så jeg tog et billigt vandtæt ur med viser, rev remmene af, og limede det på
mc'en med superdupersekund lim!
Så nu kan jeg se om jeg er for sent på vej til arbejde!

mvh
Christian H

Fra : Kenneth S

Dato : 14-05-02 15:40

> [...]
det
> er jo ikke lige dét jeg var ude efter, vel

Hvad med en BC800 cykelcomputer, den har jo ur, fylder ingenting, og så får
du jo lidt ekstra for de samme penge (..som vist ikke er særlig meget).

Kenneth

Fra : S.G

Dato : 14-05-02 18:34

> [...]
det
> er jo ikke lige dét jeg var ude efter, vel

Jeg har et Leo Digital siddene på min RF´er.
Den tænder når jeg sætter tænding på, og er ellers slukket
Jeg har ingen idé om hvor det er købt, men cyklen er oprindelig fra enghave
motor, så mon ikke det er dem der har monteret det?

Fra : Per

Dato : 14-05-02 18:55

De har et billigt ur hos dinmc, som ligger i DK.

http://www.mamut.com/dinmc

gå ind i onlinebutikken og klik så på udstyr - der skulle det være. Det
koster 120 kr og er vandtæt.
Det er vist ret billigt.

Jeg ved jo ikke om det er den type du søger!

Mvh. Per!

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-05-02 21:03

"Biker-Torben®" <torbensnewsmail@cybderdude.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der ligger inde med et par links til firmaer, som forhandler
> ure til at montere på motorcyklen?

www.hein-gericke.de
www.louis.de
www.polo-motorrad.de

Men hvorfor ikke købe en cykelcomputer - Sigma 800 - til ca. kr. 230. Der er
også ur i, der kan sættes til at være fremme hele tiden sammen km/t.
Anmeldelse kan ses på www.dmcn.dk

Allan Bojesen