iMac og 1140 Laser
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 14-05-02 14:06

Er der noget specielt, man skal gøre for at få en imac G3 -500 MHz - 256
MB Ram syst.OSX 10.1 til at samtale med en Brother 1440 Laserprinter?
Håber I kan løse den, da der er een der har prøvet i måneder.
Husk lige at forklaring skal være på børnehavestadiet, tak

Hilsen Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 14-05-02 14:20

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> Håber I kan løse den, da der er een der har prøvet i måneder.
> Husk lige at forklaring skal være på børnehavestadiet, tak

Findes der en driver til OS X til dén printer ? I så fald burde det da
ikke være noget problem ?!

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 14-05-02 15:32

jesper@gylling.net writes:

>Findes der en driver til OS X til dén printer ? I så fald burde det da
> [...]

Manden har købt det hele hos Fredgaard i Helsingør. Han har været på
nettet og hentet en driver, som han mener skal være den rigtige. Men han
er til trods for at han er en gammel macbruger, ikke så god til det
tekniske og det har taget lidt tid med OSX, så han har nærmest opgivet,
har købt det hele for 3 mdr. siden. Jeg spurgte også om han havde hentet
en driver. Desværre har jeg jo kun ISDN og er heller ikke god til alt det
net-race, så jeg kan ikke påtage mig at kigge efter, om der findes omtalte
driver.
Jeg aner heller ikke, om det er et meget solgt printer til Macmaskiner?

Men jeg tænkte at der måske her i forumet, var een der havde samme udstyr?
Beste hilsen
Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Michael Horn

Dato : 14-05-02 16:30

"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
> Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Hej Hanne

Prøv denne link:
http://solutions.brother.com/hl1400/download/drivers.html#macOS

Ps. Prøv evt at starte i Classic med en driver der passer der - det kunne jo
være printeren der fejler noget..

Mvh
Michael Horn

Fra : Michael Horn

Dato : 14-05-02 16:30

Fra : -

Dato : 14-05-02 16:38

Fra : Storm

Dato : 15-05-02 09:17

Hej Michael

Med fare for at fornærme dig:

Ved du godt at du skal klikke på den flyvende kuvert for at post ikke
sendes? Du kan ikke bare gemme et svar og sende når du har lyst hvis du
ikke først sætter et kryds over kuverten.

Det tog mig nogle tabte-ikke-færdige-mails-tid før jeg fattede det

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 15-05-02 10:03

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

Sikke noget vrøvl. Du er jo på Outlook.
Tænkte nok du måtte være på noget ;-

Jeg synes lige du meldte ud at du var på suppen.
Derfor svaret. Undskylder at jeg ikke så mig for.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Michael Horn

Dato : 16-05-02 07:55

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:
>
> Sikke noget vrøvl. Du er jo på Outlook.
> Tænkte nok du måtte være på noget ;-
>
> Jeg synes lige du meldte ud at du var på suppen.
> Derfor svaret. Undskylder at jeg ikke så mig for.

Hej Nina

tak for hjaelpen, jeg er baade paa suppe paa iCeBooken og Outlook paa
windaasen.

Det er jo rart at vaere paa...

Lige nu vil I.B. ikke skrive danske ae, oe, aa, ved ikke lige hvad der
gaar af den..

Mvh
Michael

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 14-05-02 23:45

michaelhorn@mac.com writes:

> [...]
>http://solutions.brother.com/hl1400/download/drivers.html#macOS
>
>Ps. Prøv evt at starte i Classic med en driver der passer der - det kunne

Tak for alle svarene Michael, 3. gang fattede jeg det
Jeg sender det videre til vores splitternye medlem

Hilsen Hanne