Udstødning Lyd-Kvalitet
Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 14-05-02 12:16

Hej NG.

Jeg skal have udskiftet den latterlige udstødning som Honda har monteret på
min ny indkøbte VTX 1800.
Den skal lyde af 1800 og ikke af ingenting.
Jeg har fundet 3 mærker som laver udstødninger til modellen

1. Vance & Hines
2. Cobra
3. Raask

Er der nogen der har erfaringer med disse mærker , Gode? eller dårlige?

mvh Bjarne

Fra : Christian H

Dato : 14-05-02 12:42

"Bjarne Schmidt" <bbcas@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]

> 2. Cobra
> 3. Raask
>
> Er der nogen der har erfaringer med disse mærker , Gode? eller dårlige?

Der er ingen tvivl du skal have en twobrothers potte.
se på
http://www.twobros.com/TBR_Website_NEW/Exhaust/Honda/VTX1800/Hon_VTX1800.htm
klik oppe i højre side af websiden for at høre hvordan den lyder! Hold da op
for et tordenbulder!
Har selv købt to TB-potter over nettet gennem www.motopro.nl
Potten er i virkelig lækker finish, og den sidste kom i en stofpose al'a
hjelmpose.
Jeg har selv en zx7r, du kan høre dens lyd på
http://www.gimp.dk/gimp.dk/default.asp?side=QMC , men det er jo ikke helt
samme slags mc :)

mvh
Christian H

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 15-05-02 17:18

"Bjarne Schmidt" <bbcas@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> 2. Cobra
> 3. Raask
>
> Er der nogen der har erfaringer med disse mærker , Gode? eller dårlige?

Kan du ikke bare gøre som alle andre..
Flyt lydpotten over fra plæneklipperen.

--
Jesper Hvalsøe