GP på Jyllandsringen!
Fra : Kennert Lindskjold

Dato : 14-05-02 10:26

Jeg vil på ringen i denne weekend for at se løb og drikke en øl der nede
lørdag aften.
Jeg overvejer at køre der ned fredag for at prøvekøre nogle cykler, men
overnatter kun fra lørdag til søndag på ringen.
Er der nogle fra stedet her, som på tænker at se løb?
Hilsen Kennert Lindskjold
Århus C.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-02 10:44

Jep, det gør vi (Raptor)

Jeg når dog nok ikke derud fredag eftermiddag. Men er der helt sikkert
lørdag og søndag, sammen med en del andre fra klubben

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Kennert Lindskjold

Dato : 14-05-02 11:11

Vi ses der nede Henrik!

Vi har jo allerede hilst på hinanden nede ved tangkroen den 4/5.
Jeg håber også vi kan mødes der nede, jeg vil gerne hilse på de andre mc'er
fra klubben.

Jeg var sammen med Preben (el prebsi) ude for at se jeres nye klubhus i
......tæt ved Hou:)
Det skal nok blive nogle fede træf mv. i der kan afholde.

En af mine kammerater skal køre 125' klassen, så det bliver meget spændende
at se GP'et.

Hilsen Kennert Lindskjold

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-02 11:43

Yes, vi ses derude. Og der kommer også en del af de andre fra klubben. Jeg
ved dog ikke med El Prebsi, han arbejder jo en del for tiden

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-05-02 21:22

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jep, det gør vi (Raptor)
>
> Jeg når dog nok ikke derud fredag eftermiddag. Men er der helt sikkert
> lørdag og søndag, sammen med en del andre fra klubben

Har I et eller andet der identifiserer jer på campen? Flag, specielt grimt
telt eller lignende.

Allan Bojesen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-02 10:52

Klubnavnet står på vores MC'er. Men hvis jeg kan nå at lave et flag, så skal
jeg nok tage et med. Ellers kan vi aftale et mødested/tidspunkt ???

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-05-02 16:40

> Klubnavnet står på vores MC'er. Men hvis jeg kan nå at lave et flag, så
skal
> jeg nok tage et med. Ellers kan vi aftale et mødested/tidspunkt ???

Faste tidspunkter er så besværlige ) Jeg kigger efter jeres navn på
cyklerne, så skal det nok gå og Solsorte er der heller ikke vildt mange
af, ellers kan man jo spørge sig lidt frem.

Allan Bojesen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-02 19:58

Jep. Så ses vi derude

Vores navn står forøvrigt også med småt på vores trøjer.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-05-02 12:56

Nu har vi også et flag, så nu skulle vi ikke være svære at finde

Fra : Tomas Linnet

Dato : 14-05-02 19:38

Kennert Lindskjold <kennert@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
> overnatter kun fra lørdag til søndag på ringen.
> Er der nogle fra stedet her, som på tænker at se løb?

Selvfølgelig, jeg regner dog mest med at se "onboard"

-Tomas
#98 i Sport Produktion

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-05-02 21:19

"Kennert Lindskjold" <kennert@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle fra stedet her, som på tænker at se løb?
> Hilsen Kennert Lindskjold
> Århus C.

Jeg regner med at være der alle 3 dage - dog uden overnatning.

Allan Bojesen
CBR1000F - med helt ny nr. plade og sønnike bagpå.