/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Klima og motorgang.
Fra : Frank


Dato : 14-05-02 10:24


Så er temperaturen igen faldet ned på 10-15 grader og det bekræfter min
fornemmelse.

Min CBR600F2 har svært ved at holde sig gående i tomgang i længere tid når
solen skinner og der er over 20 grader. Jeg kan jo godt selv regne ud at den
får for lidt luft og for fed blanding men hvad kan man gøre ved det. Den går
fint når det er koldt, men jeg kan jo ikke dysse om efter DMI

Any tricks ?

/Frank
CBR600



 
 
Mads Lund (14-05-2002)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 14-05-02 13:08

> fint når det er koldt, men jeg kan jo ikke dysse om efter DMI

Tjo, med et indsprøjtningsanlæg.

>
> Any tricks ?

Hmm, det lyder lidt som om at du skal have synkroniseret karburatorerne og
stillet luftskruerne. 5° temp forskel bør ikke betyde noget.

Mads Lund
Ninja9RT




james (15-05-2002)
Kommentar
Fra : james


Dato : 15-05-02 15:14

Har du taget luftfilteret af og kontrolleret at din Choker er faktisk væk på
alle cylindre når du vælger den fra? Jeg fik én af mine tilbage fra en
forhandler engang, med en choker kabel som ikke længere var stram nok på den
ene cylinder. Derved kørte den ad helvede til da den blev varm. Efter at jeg
opdagede fejlen, forsvandt problemet...

-james

Mads Lund wrote:

> > fint når det er koldt, men jeg kan jo ikke dysse om efter DMI
>
> Tjo, med et indsprøjtningsanlæg.
>
> >
> > Any tricks ?
>
> Hmm, det lyder lidt som om at du skal have synkroniseret karburatorerne og
> stillet luftskruerne. 5° temp forskel bør ikke betyde noget.
>
> Mads Lund
> Ninja9RT


Frank (16-05-2002)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 16-05-02 07:28


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> wrote in message
news:j67E8.58$%G3.2363@news.get2net.dk...
> > fint når det er koldt, men jeg kan jo ikke dysse om efter DMI
>
> Tjo, med et indsprøjtningsanlæg.
>
> >
> > Any tricks ?
>
> Hmm, det lyder lidt som om at du skal have synkroniseret karburatorerne og
> stillet luftskruerne. 5° temp forskel bør ikke betyde noget.
>

Fik synkroniseret dem for en god måneds tid siden - Jeg har godtnok fået
dyset om efter den gang, så måske har du ret.

/Frank



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177520
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408661
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste