Dobbelt lygteføring på SV650S´er
Fra : Eddy Folder

Dato : 14-05-02 08:32

Hej Alle

Pga. viruskiller havde jeg et problem og kunne derfor ikke læse svarene på
mit spørgsmål. Så her kommer det igen

Jeg er den lykkelige ejer af en SV650S´er og er temmelig tilfreds med den,
men
desværre irriterer det mig at det kun er den ene lygte der lyser ved kort
lys.. Findes der et Kit af en aller anden art så man kan ændre kortlyset
til at lyse i begge lygteglas?? Ved godt at det ikke kun er systemet der
skal byttes, men også pærer glas og skåle... Og er der også nogle der kan
huske lovgivningen omkring dette ??? Var der ikke noget med at der skulle
være et vis antal cm. imellem to forlygter??? Og hører denne lov fortid
til??

-Eddy Folder
SV650S´er

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-05-02 09:10

> Pga. viruskiller havde jeg et problem og kunne derfor ikke læse svarene på
> mit spørgsmål. Så her kommer det igen

Så skulle du prøve groups.google.com - Der kan du næsten alt hvad der har
været skrevet her (folk skal selv agtivt sætte et flag hvis deres indlæg
ikke skal arkiveres)

/A