Outlook 2000, ændre default "find alle mai~
Fra : Lars

Dato : 14-05-02 08:27

Kære Jer,
Noget der ofte irriterer mig er, at når jeg beder Outlook 2000 om at finde
alle mails fra afsender (Handlinger|Find alle|mails fra afsender) leder den
pr default kun i Inbox;Kladder;Sent Items - kan det ikke ændres til alle
mapper som default?

vh

Lars

Fra : pre

Dato : 15-05-02 11:15

Fra : pre

Dato : 15-05-02 11:24

Hej Lars

Du skal nok kikke lidt nærmere på din Outlook som kan meget mere end du
tror. Det er kun et spørgsmål om at udnytte mulighederne. Min Outlook er på
Engelsk så jeg kan ikke gi´ dig alle nøgleordene men et godt udgangspunkt er
aktivitetsfanen for en kontakt.
Det er muligt at søge for ALT i forbindelse med den pågældende.

pre
© 2002

Fra : Lars

Dato : 17-05-02 10:59

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

er
> aktivitetsfanen for en kontakt.
> Det er muligt at søge for ALT i forbindelse med den pågældende.

Tja.... jeg tror nu på at Outlook kan meget, det er derfor jeg spør' her.
Men det er helt uoverskueligt at sætte sig ind i alle funktioner, derfor
håbede jeg, at der var en der vidste hvordan man ændrede
default-indstillingerne for søgefunktionen.

Jeg er også glad for din oplysning om "aktivitetsfanen", det var bare ikke
det jeg spurgte om.

Mange hilsner

Lars

Fra : pre

Dato : 18-05-02 16:29

Egentlig ved jeg da ikke hvad der kan være i vejen med din Outlook.Mange
deaktiverer de funktioner du efterlyser, fordi de leverer et utal af ting og
sager hvis man ikke passer på.
Prøv at klikke på Journal i Mappelisten og gå videre derfra.
Outlook kan håndtere 19 forskellige interne enheder, derforuden typer fra
Access, Word, PowerPoint og Excel.
Da jeg ikke selv bruger funktionerne (mere) har jeg hentet disse oplysninger
i Outlooks hjælpetekst. Den knap der hos mig hedder Actions kan også være
meget aktiv. Men du må selv vælge hvad du vil ha´.
pre