Camping i Rom, Italien
Fra : T. N.

Dato : 14-05-02 07:54

Hej med jer.
Er der nogen der har erfaringer med camping omkring Rom? Vi skal bruge bus
og tog til at komme frem og tilbage til Rom og vil derfor gerne finde det
sted der ligger tættest på Rom.
Venligst
Thomas Nedergaard

--
- -
Mad til din fest! www.MadMedLiv.dk

Fra : Finn Willum Hansen

Dato : 15-05-02 19:31

Bare det var mig, der skulle til Rom igen ...
Den campingplads, der ligger nærmest centrum hedder:
Village Camping Flaminia Roma, se www.villageflaminio.com
Jeg har været der 2 gange og er kendt med forholdene: Når man skal til city,
går man udenfor campingpladsen efter at have købt en dagsbillet i kiosken,
over en (stærkt) trafikeret gade, ca. 400 m derfra ligger togstationen,
hvorfra man hurtigt kommer til city, Flaminio. Her kan man tage metroen
eller bussen. Eller gå, for man er straks på Piazza del Popolo.

Se også min hjemmeside: http://home0.inet.tele.dk/willum/ bl.a. om den
sidste tur til Rom i det hellige år 2000.
Mvh
Finn