Koblingsgreb og vædskebeholder fra Yam YZF~
Fra : PB

Dato : 13-05-02 22:14

Hej NG!

Er der være nogen af jer der har erfaring med at sætte et koblingsgreb og
evt. vædskebeholderen fra en Yamaha YZF 750 på en FZR 1000 EXUP, så vil jeg
meget gerne høre om dine erfaringer.

Hilsen
Peer

Fra : Per

Dato : 14-05-02 13:14

Det kan overhovedet ikke lade sig gøre.

FZR 1000 er en meget vansklig cykel og har en helt anden diameter på
Clip-on´en

Per

Fra : Mads Lund

Dato : 14-05-02 13:43

> Det kan overhovedet ikke lade sig gøre.
>
> FZR 1000 er en meget vansklig cykel og har en helt anden diameter på
> Clip-on´en

Er du 100 på det ? alt andet jeg har rørt ved har samme diameter på
styrpindene, hvilket muliggør at man bytter gashåndtag, kontakter og greb
konsoller rundt som man lyster.

anyway er det da temmelig simpelt at finde udaf, frem med skydelæren.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : PB

Dato : 15-05-02 00:36

Gu' det ej en vanskelig cykel. Sikke noget vås. Diameteren er den samme.

Fra : Inkognito

Dato : 15-05-02 19:02

PB <jackassch@hotmail.com> skrev i en
> Gu' det ej en vanskelig cykel. Sikke noget vås. Diameteren er den
samme.

Nemlig!
Ø22mm!
Forøvrigt en gængs dimension i hydraulikrør !!

--
Hondahans