Deus Ex ekstra singleplayer baner, hvor?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-05-02 21:31

Hvor kan man finde nogle ekstra baner til Deus Ex?

Mvh Thomas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-05-02 23:01

Thomas Hjort wrote:

> Hvor kan man finde nogle ekstra baner til Deus Ex?

www.planetdeusex.com er et godt sted at starte og husk og installer den seneste opdatering først.

Mvh

Bruno

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-05-02 18:00

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> www.planetdeusex.com er et godt sted at starte og husk og installer den
seneste opdatering først.

hmmmmm, der er sgi mange. Hvilke kan du anbefale?

Mvh Thomas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-05-02 20:48

Thomas Hjort wrote:

> hmmmmm, der er sgi mange. Hvilke kan du anbefale?

Ingen anelse - jeg har ikke prøvet nogen af dem endnu, men er der ikke nogle anmeldelser samme sted.

Ellers så prøv og spørg i dk.spil.computer.f-p-s.unreal hvor spørgsmål
om spil basseret på Unreal enginen egentlig hører hjemme.

Mvh

Bruno