Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon F801
Fra : Bjarne Haug

Dato : 13-05-02 21:33

Er der nogen som ved hvor på nettet jeg kan finde en manual til dette kamera
Nikon F801. Eller er der én som har en ekstra liggende.

venligst

Bjarne Haug

Fra : melchiorsen

Dato : 14-05-02 22:48

"Bjarne Haug" skrev d. 13-05-02 21:33 dette indlæg :
> [...]
kamera
> Nikon F801. Eller er der én som har en ekstra liggende.

det er ikke nemt, jeg tror, det du efterlyser er en udgave der kan
downloades, men det ved jeg ikke hvor der er, men prøv på denne adresse,
der kan du købe en for
18 $: http//www.craigcamera.com/ib_nikon.htm
mvh. melchiorsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 15-05-02 09:12

"melchiorsen" <melchiorsen.news@kandu.dk> wrote in

> det er ikke nemt, jeg tror, det du efterlyser er en udgave der kan
> downloades, men det ved jeg ikke hvor der er, men prøv på denne adresse,
> [...]

Til den pris kan det måske endda betale sig at give DFA (dansk Nikon
importør) et ring og høre hvad de skal have for en manual..

--
Hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at darling dot dk