Alle Office 2000 programmer lukker efter c~
Fra : Peter Vrist

Dato : 13-05-02 21:34

Det er lige meget om jeg starter Word, Access eller Excel. De lukker ned
efter ca. 5 sekunder. Der er ingen fejlmeddelelser, de lukker bare.

Er der nogen der ved hvad der er galt?

Hilsen

Peter Vrist

Fra : Jan Kronsell

Dato : 13-05-02 22:29

Hej Peter
"Peter Vrist" <peter.vrist_notthis_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er lige meget om jeg starter Word, Access eller Excel. De lukker ned
> efter ca. 5 sekunder. Der er ingen fejlmeddelelser, de lukker bare.
>
> Er der nogen der ved hvad der er galt?

Det hgar nok været oppe en gang før eller to. Prøv at se på dette link:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q224432

Hilsen
Jan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 13-05-02 22:31

Hej Peter

Undskyld, det var dette link:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q255503

Jan

Fra : Peter Vrist

Dato : 14-05-02 06:21

Mange tak for det hurtige tip.

Jeg kigger nærmere på det. Det jeg dog ikke forstår, er at installationen
har kørt i 1½ år uden problemer.

Hilsen

Peter Vrist

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 14-05-02 12:59

Mon ikke du enten lige har opdateret med en SR eller at du har installeret
et andet MS-produkt? F.eks. Project, Visio eller lignende?

/Kasper