Købes: 2 flybilletter til Bangkok ca. 20/7~
Fra : Peter Holm

Dato : 13-05-02 21:11

Se subjekt. Billig 3-ugers chater til Thailand har også interesse.
--
Peter Holm

phc@mail1.stofanet.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-05-02 18:24

Peter Holm wrote:

> Se subjekt. Billig 3-ugers chater til Thailand har også interesse.

Køb og salg er ikke velset i denne gruppe.
- Eller andre, bortset fra hvis de hedder noget med "marked".
Slet dit indlæg.

Læs på linket indsat nederst for at lære reglerne.

--
Mvh. Jørgen
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Peter Holm

Dato : 14-05-02 20:18

> Køb og salg er ikke velset i denne gruppe.
> - Eller andre, bortset fra hvis de hedder noget med "marked".
> Slet dit indlæg.

Beklager - og hvordan er det så lige man sletter et indlæg ?
/peter

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-05-02 22:18

"Peter Holm" <phc@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Beklager - og hvordan er det så lige
> man sletter et indlæg ?

Klik på meddelelser og derefter på "slet meddelelse". Hvad det evt.
måtte hedde i en udenby'sk version ved jeg ikke, jeg kan ikke
udenby'sk

--
Mojn fra Dres i Tynne
http://www.synnejysk.dk/

Fra : Peter Holm

Dato : 15-05-02 23:12

> Klik på meddelelser og derefter på "slet meddelelse". Hvad det evt.
> måtte hedde i en udenby'sk version ved jeg ikke, jeg kan ikke
> udenby'sk

jeg beklager, men det kan jeg skiisme ikke finde ud af......

Fra : Bonnie

Dato : 16-05-02 12:38

> jeg beklager, men det kan jeg skiisme ikke finde ud af......

Hej Peter

Det kan jeg heller ikke, så det skal du ikke være ked af. Og det skader nok
ikke at din meddelelse bliver her, den smitter vidst ikke. Og er man ikke
interesseret i at købe flybilletter, kan man jo bare lade være med at læse
din meddelelse.

Så længe det står højt, flot og tydeligt i overskriften, så man ikke bliver
lokket ind i meddelelsen med falske forudsætninger, går det nok

Rejse hilsner fra Bonnie