sorry,men alligevel HJÆLP!!!!
Fra : Dorthe, Anders & Ros~

Dato : 13-05-02 20:42

Hej.

En af mine venner har nogle fugle som han har nogle spørgsmål vdr.

Fugle som han har:
1: Blue bonnet(rødgumbet)
2: Konge parakitter
3: Gede parakitter - han=Gul Hun=grøn sims.
4: Kanariefugle
5: Engelske undulater

problemer:

i 1´st tilfælde er der sådan at hunnen er bange for hannen??

3 ligger æg hvert år men de er aldrig befrugtet?!?!

resten vil bare ikke ligge æg!!!!

hvad skal den stakkels mand gøre, nogle siger han er for god ved sine fugle,
men han mener bare at han passer dem så godt som han kan, der får alle
"møllerens foder" +div.

er der nogle der har nogle gode foreslag ???

hilsen
Anders

Fra : Niels J Larsen

Dato : 14-05-02 09:35

"Dorthe, Anders & Rose" <dar@musling.dk> wrote in

> [...]
> får alle "møllerens foder" +div.
>

> er der nogle der har nogle gode foreslag ???

Jeg har kun det forslag at du går et andet sted hen for at stille dine
spørgsmål. Ikke for at lyde uvenlig, men dette er en gruppe for diskussion
af *vilde* fugle, ikke burhold.

Da du nu har sendt et indlæg, vil jeg gerne spørge om du og dine venner er
100% sikre på at alle fugle i har er resultat af opdræt? Hvis I har fugle
indfanget i naturen vil jeg stille et stort spørgsmålstegn ved om dette kan
kaldes at holde af fugle!

--
Niels Jørgen

spamTRAP in operation - please remove when answering

Fra : Stig Linander

Dato : 14-05-02 13:44

Dorthe, Anders & Rose skrev ...

Niels J Larsen skrev ...

> Jeg har kun det forslag at du går et andet sted hen for at stille
> dine spørgsmål. Ikke for at lyde uvenlig, men dette er en gruppe
> for diskussion af *vilde* fugle, ikke burhold.

Jeg vil foreslå dk.fritid.dyr.
Oplevelser med - og pleje af - kæledyr.

Mange hilsner,

Stig.
--
Stig Linander | Farum - Denmark | http://www.linander.dk/stig/
The Ophiuchan | 55d49'N 12d21'E | mail: "Who am I?" on Home Page