Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF til HTML
Fra : M@ds

Dato : 13-05-02 20:03

Hej

Jeg har en PDF fil som indeholder en indholsfortegnelse med hyperlinks til
andre PDF'er i sammen direktorie.

Denne indholsfortegnelse PDF vil jeg gerne have lavet om til HTML.
Jeg har prøvet at markere det hele i Acrobat og dernæst kopiere det over i
Frontpage, men det bliver bare til normal tekst uden formatering og links.

Er der en anden måde at få konverteret PDF'er til HTML? Udover at lave hele
layout'et og links'ene fra af igen.
Der er tale om nogle forholdvise simple PDF filer. Layout'et er ikke så
meget arbejde at genopbygge. Arbejdet ligger I at oprette alle linksene.

Hilsen
Mads

Fra : B. Jakobsen

Dato : 13-05-02 20:38

http://www.gohtm.com/

Kh
Bjørn

Fra : Ammitz

Dato : 13-05-02 20:55

> http://www.gohtm.com/
>
> Kh
> Bjørn

Skulle dette forestille at være et svar?
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : B. Jakobsen

Dato : 13-05-02 21:48

> Skulle dette forestille at være et svar?

well måske for kortfattet. Men følger man knappen "convert into html" på
sitet, vil man finde en service - hvor man ved login (som kræver en gratis
oprettelse som bruger), har mulighed for at få konverteret sin pdf til html.
Jeg har brugt det før, og det virkede glimrende. Nu er der jo forskel på
pdf'er, men konverteringen er fokuseret på at efterligne oplægget visuelt,
hvilket betyder at designintesive oplæg måske ikke bliver optimale i forhold
til hastighed og deslige, men derimod bliver vellignende. Det var ihvertfald
en forklaring på hvordan man kan få konverteret sin pdf til html.

Kh
Bjørn

Fra : wulff

Dato : 13-05-02 21:35

On Mon, 13 May 2002 21:02:39 +0200, "M@ds" <mads@iname.com> wrote:

>Jeg har en PDF fil som indeholder en indholsfortegnelse med hyperlinks til
>andre PDF'er i sammen direktorie.
>Denne indholsfortegnelse PDF vil jeg gerne have lavet om til HTML.

*host* google *host*

ellers:

http://www.archisoftint.com/logiciels/recr_us.htm

Outputtet er lidt grimt, men det kan relativt nemt filtreres

hth