Alarm KMR 114 E - hvordan virker den ?
Fra : Skyggen

Dato : 13-05-02 19:24

Hejsa

Jeg har netop købt og monteret ovenstående alarm igennem www.louis.de (det
var dog ikke helt nemt at få den monteret - både med plads i en CBR600f3 og
så en brugsanvisning på tysk - som jeg ikke er skarp til. Dette er også
årsagen til at jeg må bede om hjælp. - Jeg kan ikke helt forstå
brugsanvisningen...

- Der er en stor og en lille knap på fjernbetjeningen. Den store slår jeg
alarmen til og fra med (har jeg fundet ud af. ) men hvad bruges den lille
til ? Når jeg trykker på den uden at alarmen er slået til sker der ikke
noget, men når alarmen er slået til og man trykker på den lille knap så
blinker bliklyset hele tiden og den lille røde lampe blinker stærkere. ´Det
bliver så ved med at blinke og jeg kan ikke se at der sker mere eller noget
??

Er der nogen der kender denne alarm og kan hjælpe ? - og har i evt. andre
fif ??

Hvis alarmen går igang, stopper den så selv efter et stykke tid eller ??

Hilsen Thomas

CBR 600F3

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-05-02 21:31

> Hvis alarmen går igang, stopper den så selv efter et stykke tid eller ??

Ja det skal den efter 30 sek.

Jeg har en KMR214E og antager at de virker ens.

Katastrofeblinket har du fundet. Slå alarmen til med den store knap og hold
efter de 3 blink med blinklyset den lille inde 1 i 1sek. Det slås fra igen
med den store knap.

Ellers bruges den afaik kun til oplæring af flere fjernbetjeninger til
alarmen - Skal du bruge en forklaring på det så skriv igen.

/A

Fra : Buck

Dato : 14-05-02 07:55

Når du har fundet ud af alle finesserne ser vi da gerne en anmeldelse på
www.dmcn.dk

--
/Buck
CB 550 F1 ´75 (med KMR214 monteret)