Kartoffelblomst..
Fra : Kristina Andreassen

Dato : 13-05-02 19:16

Jeg har fået den flotteste kartoffelblomst (hvid) på 1,5 m. Hvordan holder
man lige sådan en?? Det ville da være synd hvis denne flotte blomst gik ud.

- Kristina Andreassen

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-02 21:09

"Kristina Andreassen" <kristina@infomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man lige sådan en?? Det ville da være synd hvis denne flotte blomst gik

Solanum jasminiodes hedder den vistnok er meget let at passe, jeg har en der
er 2 år gammel, den har fået lidt gødning en gang imellem og ellers kun
rigeligt med vand.
Hvis den bliver tør og hænger kommer den sig fint når den bliver vandet.
Min står i en krukke der er ca. 40 cm i diameter og ½ m høj. plantet i
almindelig pottejord, planten er 3 m høj

Hilsen Aksel

Fra : Kristina Andreassen

Dato : 14-05-02 05:27

Okay det lyder jo rimeligt nemt. Hvor står din om vinteren??

- Kristina

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-02 20:10

> Okay det lyder jo rimeligt nemt. Hvor står din om vinteren??
>
> - Kristina

Den står i en udestue hvder ikke har været frost mens vi har haft den

Aksel