Kan man få et Logitech QuickCam Express US~
Fra : Thomas Benzon Nielse~

Dato : 06-02-01 21:06

Kan man få et Logitech QuickCam Express USB til at køre på en mac ?

Og hvor finder man drivere til dette WebCam?, jeg kan ikke finde dem på
Logitech hjemme side..... Er der evt. nogen der har en løsning på dette ??

Med venlig hilsen
Thomas Benzon Nielsen

Fra : Jørgen Bak

Dato : 06-02-01 22:36

On Tue, 06 Feb 2001 21:06:17 +0100, "Thomas Benzon Nielsen"
<tbn@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
>Logitech hjemme side..... Er der evt. nogen der har en løsning på dette ??

QuickCam Express USB kan ikke køre på Mac. Det skal være den dyre PRO
model.
Creative WebCam Go kan til gengæld godt køre på en gammel 4400 med USB
kort.

Phillips har også et USB camera der virker på Mac. PCVC740K hedder
det. Det er dyrt men har nogle fine specs.

Mvh

Jørgen Bak

http://home3.inet.tele.dk/prunus/

Fra : Thomas Benzon Nielse~

Dato : 07-02-01 00:09

prunus@post3.tele.dk,Ny-Internet writes:
>QuickCam Express USB kan ikke køre på Mac. Det skal være den dyre PRO
>model.

Ok, er der så nogen der kender et godt WebCam der ikke er for dyrt og som
har en driver der virker under 9.1... Der må også gerne være noget
software med...

Med venlig hilsen
Thomas Benzon Nielsen

Fra : Jørgen Bak

Dato : 07-02-01 01:14

On Wed, 07 Feb 2001 00:08:56 +0100, "Thomas Benzon Nielsen"
<tbn@net.dialog.dk> wrote:

>Ok, er der så nogen der kender et godt WebCam der ikke er for dyrt og som
>har en driver der virker under 9.1... Der må også gerne være noget
> [...]

Ja, som nævnt tidligere, Creative WebCam Go kører fint på en Mac. Du
skal bare selv hente softwaren på Creatives hjemmeside.