Hvilken LayoutManager?
Fra : stk

Dato : 13-05-02 15:28

Hejsa.

Jeg har et JPanel hvor jeg gerne vil placere to rækker med en label og
et tekstfelt i hver.
De to labels skal være lige lange (teksten er ikke lige lang) og stå
under hinanden; det samme gælder de to tekstfelter:
Labelxxxx Tekst1
Labely Tekst2

Jeg har eksperimenteret lidt med GridLayout, men der kan jeg ikke få sat
højden på elementerne, eller kan jeg?
BoxLayout lader mig kun bestemmer over enten x- eller y-posistioner.
Absolute virker lidt som at skyde gråspurve med kanoner.

Hvordan gør jeg det nemmest?

stefan

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Dam

Dato : 13-05-02 15:32

On Mon, 13 May 2002 14:27:36 GMT, "stk" <stk.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>BoxLayout lader mig kun bestemmer over enten x- eller y-posistioner.
>Absolute virker lidt som at skyde gråspurve med kanoner.

Brug gridbaglayout

>stefan

vh. ld

---