Nyt lyssystem til Suzuki SV650S!!
Fra : Eddy Folder

Dato : 13-05-02 12:26

Hej Alle

Jeg er den lykkelige ejer af en SVS´er og er temmelig tilfreds med den, men
desværre irriterer det mig at det kun er den ene lygte der lyser ved kort
lys.. Findes der et Kit af en aller anden art så man kan ændre kortlyset
til at lyse i begge lygteglas?? Ved godt at det ikke kun er systemet der
skal byttes, men også pærer glas og skåle... Og er der også nogle der kan
huske lovgivningen omkring dette ??? Var der ikke noget med at der skulle
være et vis antal cm. imellem to forlygter??? Og hører denne lov fortid
til??

-Eddy Folder
SV650S´er

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-05-02 14:57

Det kræver vist en typegodkendelse. Men kan du finde det i et andet EU-land,
så er det også ok i DK.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-05-02 16:07

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Jeg er den lykkelige ejer af en SVS´er og er temmelig tilfreds med den,
men
> desværre irriterer det mig at det kun er den ene lygte der lyser ved kort

Jeg har tidligere forhørt mig om det samme i gruppen, men der findes hvis
ikke nogen nem løsning på problemet.

Mvh Thomas SV650S

Fra : Michael Kristensen

Dato : 13-05-02 21:26

Kør med langt lys om dagen. Så er der lys i begge. Det har jeg gjort længe
og det ser ikke ud til at genere billisterne særligt meget.

mvh - Michael Kristensen, der hellere vil blive set en gang for meget end
for lidt

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-05-02 15:57

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det ser ikke ud til at genere billisterne særligt meget.
>
> mvh - Michael Kristensen, der hellere vil blive set en gang for meget end

Men pas på. Jeg blev stoppet af en MC betjent på motorvejen for at køre med
langt lys ved højlys dag.

Mvh Thomas

Fra : Eddy Folder

Dato : 15-05-02 08:27

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message

> "Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men pas på. Jeg blev stoppet af en MC betjent på motorvejen for at køre
med
> langt lys ved højlys dag.

Resulterede det i en bøde???

-Eddy

Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-05-02 15:51

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message

> længe

> end

> med
>
> Resulterede det i en bøde???

Nej, han var flink nok, men han kunne have skrevet en. Han kunne også have
skrevet mig for at køre med ulovlig bagskærm og endelig kunne kan også have
sendt MC til syn med den potte der sidder på....så det var billigt slupper
(0 kr :))

Mvh Thomas