hjælp til jet-kit til sv650 s..
Fra : T

Dato : 13-05-02 10:27

Hejsa

Jeg har montereret en komplet arrow titan udstødning på min sv og har fået
fortalt at man skal hæve nålen 1 hak og en større hoveddyse, er dette
korrekt og kan man hente (meget) mere ved at montere kn filter / og evt
jetkit..

Mvh Tommy

Fra : Morten Nielsen

Dato : 13-05-02 12:37

Hejsa

Prøv at ringe til SPH i Næstved.. www.sphmotor.dk mener jeg adressen er.. de
skulle være rigtig gode til at lave det.

Mvh
Morten Nielsen
GS 500 E

Fra : Steen Schmidt

Dato : 13-05-02 17:39

> [...]
> fortalt at man skal hæve nålen 1 hak og en større hoveddyse, er dette
> korrekt og kan man hente (meget) mere ved at montere kn filter / og evt

Som så mange gange før: drop jetkittet og KN-filteret til SV'eren - det er
spild af penge.

Mvh
Steen

Fra : Hansen

Dato : 13-05-02 18:25

Hej Tommy,

Jeg har selv en SV'er og har monteret en Leo Vinci potte på den, mit
værksted (FA Motor Kbh) har også sagt at nålen skal et hak op - et jet
kit vil selvfølgelig give mere ydelse, det har jeg do ikke behov for!!
men det giver samtidig en dårlig benzinøkonomi.. og så kender jeg ikke
nogen har har været glade for deres jetkit !!

Britta

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 13-05-02 19:35

Hej. Nu kender du jo heller ikke mig .... men jeg er temmelig glad for mit
Jet-Kit
Selvom du har ret i den dårlige benzinøkonomi ;o(
Min SV´er kører nu ca. 13-14km/l ved "pæn" kørsel.

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus

Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779
IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

-------------------------------------

Fra : Steen Schmidt

Dato : 13-05-02 19:52

> Jeg har selv en SV'er og har monteret en Leo Vinci potte på den, mit
> værksted (FA Motor Kbh) har også sagt at nålen skal et hak op - et jet
> kit vil selvfølgelig give mere ydelse, det har jeg do ikke behov for!!

Utallige erfaringer fra udlandet siger at jet-kittet er spildt på SV'eren.
Selv har jeg ikke prøvet, men jeg har da haft 2 SV'ere. Jeg kan love for at
den originale karburering sagtens kan spille en slip-on op - blot skal den
justeres lidt i forhold til fabriksindstillingerne.

Det er selvfølgelig en anden historie hvis man monterer et komplet
udstødningssystem. En slip-on er kun til leg.

> men det giver samtidig en dårlig benzinøkonomi.. og så kender jeg ikke
> nogen har har været glade for deres jetkit !!

Ved at justere karburatorerne ordentligt, røg min benzinøkonomi ned på
15-16,5 km/l. Det galdt begge SV'ere.

Mvh
Steen