Nypris på Honda magna v.65 søges.
Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 13-05-02 09:32

Jeg er den nye glade ejer af en Honda magna v.65 med masser af custom
udstyr og 140 HK!! Jeg har dog brug for en nypris på maskinen - til
forsikringsselskabet. Maskinen er fra 1983 og jeg har brug for prisen som
den blev solgt fra forhandleren. Altså uden custom udstyr og jetkit. Jeg
kan ikke finde den i mc-revyen fra 1983, der er kun v.45. Hvis der er nogen
der kan hjælpe mig lidt kunne det være rigtig fedt. Evt. hvor jeg kan ringe
for en nypris. Jeg har prøvet hos importøren Vilh. Nellemann, men det var
temmelig resultatløst. Er der evt nogen med samme maskine som kan oplyse
hvad de har opgivet som nypris til deres forsikringsselskab?
Pft.
Bjarke

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-05-02 16:36

"Bjarke Bundgaard" <Bjarke@spisaarhus.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er den nye glade ejer af en Honda magna v.65 med masser af custom
> udstyr og 140 HK!!

Jeg tror ikke V65 Magna nogensinde er importeret officielt til DK, så du kan
nok ikke finde en nypris - det kræver jo der er blevet solgt mindst een som
fabriksny.
Nok også derfor Nellemann ikke kan hjælpe.

Rittig

Fra : Richard Pade

Dato : 16-05-02 20:01

Bjarke Bundgaard wrote:
> Jeg er den nye glade ejer af en Honda magna v.65 med masser af custom
> udstyr og 140 HK!!

Wav, hvordan har den fået 25 heste mere?

> Jeg har dog brug for en nypris på maskinen - til
> forsikringsselskabet.

Da cyklen aldrig blev importeret, kunne du måske regne om fra VF750C's
pris i
samme årgang og en udenlandsk pris på den og din 1100'er? Her er et par
steder, jeg ville søge:
- Sabre/Magna-siten www.sabmag.org - videncenteret for disse cykler;
måske
finder du den amerikanske '83-pris her. Ellers en masse andet godt
- Sabre/Magna mailingslisten sabmag@mitvma.mit.edu - tilmeld dig listen
og
spørg efter en amarikansk pris på begge cykler. Se evt. hvordan på
sabmag.org
- Hondas japanske web-site www.honda.co.jp har pressemeddelelser med
japanske
priser på de fleste modeller, selv tilbage i starten af firserne
- cyklen blev importeret til D som VF1100C - spørg evt. Honda D eller
find en
Honda V4-gruppe dernede

> Er der evt nogen med samme maskine som kan oplyse
> hvad de har opgivet som nypris til deres forsikringsselskab?

Off-list vil gerne vide, hvad du og dit forsikringsselskab kommer frem
til,
idet jeg forudser tilsvarende problem med storebroderen V65 Sabre - den
med
de 126 HK fra fødslen :)

Richard
'85 VF750S Veffer Dancer