Driver til mpeg kort ( creative encore) Wi~
Fra : Jan lønborg

Dato : 26-11-00 22:34

Da jeg ville meget gerne have win 2000 ind i stedet for win me, kan jeg så
bruge driver fra mpeg kortet fra hollywood + kortet .'
Efter sigende skulle de være ens passer det ??

Jeg håber at det er nogen som ville svare på dette og på forhånd tak.

Hilsen
Jan

Fra : T S Jensen

Dato : 27-11-00 15:30

Indlæg om dette har også interesse for mig!

Jeg kan ikke, p.t., bruge mit DVD-drev til andet en and kopiere filer og den
slags...

Jeg mangler nemlig også en driver til MPEG-kortet

Tommy

Fra : Eddy Folder

Dato : 28-11-00 12:09

Hej

Jeg har fundet en driver til Creatives Mpeg kort til 2000 på deres
hjemmeside, da jeg selv kører ME har jeg ikke lige haft tid til at prøve den
endnu..

I kan kikke efter den på denne URL
http://www.europe.creative.com/support/drivers/
Den skulle ligge under upgrade kits..

Mvh. Eddy

Fra : T S Jensen

Dato : 28-11-00 14:44

Den driver finder jeg ikke - ihvertfald ikke til et DXR3-kort...heller ikke
under Encore 6X, eller DVD6420E

:-/

Så må man jo vente med at se DVD til de udgiver sådan en?

Tommy

Fra : N/A

Dato : 02-12-00 02:43

Fra : Anders Nielsen

Dato : 02-12-00 02:43

Creatives driver til w2k er fuld af fejl. Hent driver fra
www.sigmadesigns.com den er ikke så fancy, men virker uden så meget pis.
Creative sutter for vildt for øjeblikket (det sidste år) de er så ligeglade
med gamle kunder, tænker kun på at kapre nye. Deres drivere til w2k og winme
er til at lukke op og skide i.
/me køber nvidias nye lydkort og smider sit live ud - nvidia kan man da
stole på!