ICQ alternativ
Fra : Zorilla

Dato : 12-05-02 23:22

Hej,

Andelsforeningen har fundet ud af at vi alle skal chatte sammen via ICQ.
Findes der et os x alternativ?
Jeg er nemlig ikke specielt vild med icq, alt for overfyldt med knapper og
reklamer.

mvh
Peter

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-05-02 23:32

In article <B904B7BB.49FA%Zorilla@mac.com>, Zorilla <Zorilla@mac.com>
wrote:

> [...]
> Findes der et os x alternativ?
> Jeg er nemlig ikke specielt vild med icq, alt for overfyldt med knapper og

Der er en udmærket klient der hedder Fire
<http://epicware.com/fire.html> som jeg selv bruger. Stadig på
betastadiet, men vinder på sin mulighed for at logge på adskillige
chat-servere [ICQ, AIM, Yahoo, MSN, Jabber]. Den får varme anbefalinger
herfra.

Ellers er der Icy Juice
<http://www.mitzpettel.com/software/icyjuice.html>, der vinder på sit
no-bullshit GUI. Den får også varme anbefalinger herfra.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Zorilla

Dato : 13-05-02 07:09

> [...]
> <http://www.mitzpettel.com/software/icyjuice.html>, der vinder på sit
> no-bullshit GUI. Den får også varme anbefalinger herfra.

Tak for det, dem vil jeg prøve.

Peter

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 13-05-02 18:28

> [...]

> Findes der et os x alternativ?
> Jeg er nemlig ikke specielt vild med icq, alt for overfyldt med knapper og

Gerry's ICQ findes, fremragende alternativ uden alt det pop.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt. Ikke kun Tuborg har noget i gære.

Fra : Poul S.T.

Dato : 14-05-02 15:51

In <B904B7BB.49FA%Zorilla@mac.com> Zorilla wrote:

> med icq, alt for overfyldt med knapper og reklamer.

Jeg bruger Proteus til messenger etc. Den klarer det hele
Jeg kender ikke de andre, så det er ikke for at sige, at denne er bedre...

Mvh. Poul