Udsending af TV Signal via Internet ...
Fra : K.G.

Dato : 12-05-02 20:59

Undertegnede har netop fået opdateret mit Software
til mit TV-kort i Computeren og kan på den måde
videresende TV billede via min Webcam forbindelse
www.camarades.com ...

Men må jeg det - her tænkes på alle Kanaler ikke kun
Danske - på grund af at det er Shareware kan jeg ikke
sende lyd men kun et levende billede - i efter egen mening
ret god kvalitet og fra hvilken kanal fra Oncable TDC jeg nu
ønsker ....

Må jeg det og i benægtende faldt hvorfor ikke ... ?

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 12-05-02 21:02

"K.G." <kg@lite.dk> skrev:

> Må jeg det og i benægtende faldt hvorfor ikke ... ?

Det må du ikke, da du ikke har rettighederne til de pågældende
programmer. Se Lov om ophavsret.

--
Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://miljokemi.dk/temaer.htm