suppen igen....
Fra : Ninett Green

Dato : 12-05-02 20:46

Hmmm...underlig ambivalent følelse........

Selvom jeg er 100% sikker på, at jeg har set lyset i form af WW, så er jeg
alligevel blevet fristet til at hoppe på fedtforbrændingssuppen. Den står og
simrer på komfuret lige nu, så den er klar til i morgen, og der er ingen
plads til dårlige undskyldninger og trækken i langdrag. Faktisk dufter det
helt vidunderligt, og et eller andet sted og på en eller anden måde har jeg
fået overvundet mit indædte had til selleri, som er en vigtig ingrediens i
suppen. Den er lavet helt efter opskriften, og det jeg har smagt indtil nu
er bare himmelsk!

Men hvorfor har jeg dog brug for alle de undskyldninger over for mig selv?
Jeg kan da bare æde den suppe, og så lade det være godt med det? Men på den
anden side, så går jeg jo på kompromis med alt det jeg selv tror på og
desperat prøver at lære andre! Det er jo heller ikke sådan, at jeg ikke
overholder WW, så godt jeg kan! Men jeg har altså brug for en belønning, af
den slags, der hedder minus 2-3 kilo på en uge, brug for at se resultater NU
og her!

Jeg har lovet mig selv at holde den i mindst 3 dage, og gerne 5, hvis det
går godt, bare min badevægt dog havde virket, så jeg kunne få belønningen at
se på tallene *GG*

Det kunne måske være ekstra inspirerende at høre fra Jer, der har været på
suppen? Og hvilke resultater I opnåede??

Kærligst,
Ninett

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-05-02 20:57

"Ninett Green" <CarpeDiem@GreensHus.dk> wrote in message
> [...]
> suppen. Den er lavet helt efter opskriften, og det jeg har smagt indtil nu

hvilken opskrift har du brugt??
der florerer jo adskillige rundt omkring men jeg vil iøvrigt give dig ret...
kan man lide kål vil man elske suppen.... jeg var også vild med den)
jeg gjorde selv det at jeg smed lidt mere boullion i og så et par røde
chili'er.... krydrede det lidt efter smag og behag med karry, allround og
salt og peber......
husk den bliver stærkere og stærkere for hver dag....
jeg havde gode erfaringer med at smide hele dynen i køleskabet og kun tage
det ud jeg skulle spise.... og så varme det op i microen.... det fungerede
fint

> [...]
af
> den slags, der hedder minus 2-3 kilo på en uge, brug for at se resultater

jeg kan godt forstå dig..... hvis ikke det var fordi jeg ved straffen ville
komme i form af smertefuldt brok ville jeg da springe på den igen*G* om ikke
andet så lave en halv portion og gå og hygge med den i løbet af dagen og
spise let og sundt om aftenen......

> [...]
> går godt, bare min badevægt dog havde virket, så jeg kunne få belønningen

hvis du er bare halvt så vild med suppen som jeg holder du nemt 5 dage*G*

> Det kunne måske være ekstra inspirerende at høre fra Jer, der har været på
> suppen? Og hvilke resultater I opnåede??

mit resultat strandede desværre ved 1½ kg, fordi min stomi ikke kunne stå
for presset..... jeg har lovet mig selv at når min tarm er back on track
skal jeg på den igen hvis jeg stadig trænger til at smide nogle få kg....
lige nu vejer jeg 67 kg... hvilket er 3-4 kg over ønskevægten..... jeg ved
ikke hvor meget der ryger nu her når jeg skal opereres igen... men der
smutter jo nok et par kg..... og måske holder det, måske holder det
ikke..... men ellers går der jo ca 9 mdr før jeg kan tillade mig at gå på
kuren igen... men tro mig*G* jeg glæder mig) suppen er bare lækker......

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Ninett Green

Dato : 12-05-02 21:07

::hvilken opskrift har du brugt??::

Hej Sabina
opskriften er den, som Lisbeth (Webwoman) offentliggjorde her på NG.
Hvor lang tid, var du "på suppen"?
Tak for dine råd, dem vil jeg tage til mig.

Håber du snart får opereret din stomi tilbage? 9 måneder kan da gå hurtigt
kan de ikke *SS*

Knus fra
Ninett

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-05-02 21:18

> [...]
> Hvor lang tid, var du "på suppen"?
> Tak for dine råd, dem vil jeg tage til mig.

jeg var på den i 5 dage 100% efter kuren ( med grøntsager og frugt og sådan)
så holdt jeg pause i 4 dage og lavede en halv portion som jeg "hyggede" med
indtil jeg ikke havde mere, hvor jeg spiste normalt til aften og suppe om
dagen.... men min stomi kunne ganske enkelt ikke holde til det... kålen var
for grov og det pressede for voldsomt på så pladen løsnede sig.... derfor
har jeg opgivet.... det er svært at presse tyggede kålklumper igennem et hul
på ca 1-1½ cm i diameter*G* og når det ikke kan komme ud så hober det sig op
og ender som en klump på størrelse med en appelsin der sidder fast mellem
huden og musklen

> Håber du snart får opereret din stomi tilbage? 9 måneder kan da gå hurtigt
> kan de ikke *SS*

jeg skal have lavet pouch her den 10 juni.... ca 3 mdr efter det skal min
stomi lukkes og herefter skal min krop så vænne sig til den nye
tilstand..... de siger at efter ca et år vil pouchen kunne indeholde ca 1
liter afføring..... så jeg satser på at jeg kan spise groft ( som suppen) ca
efter 6 mdr....
de sidste 5 måneder har gået MEGET langsomt.... jeg håber de næste 5 går
hurtigere......

Fra : Mookie

Dato : 13-05-02 10:09

Jeg har afprøvet suppekuren 2 gange med 1 uges mellemrum, og kan kun
konstatere at jeg begge gange tabte 5 kg. ved at følge den 100%. Dog er jeg
ikke videre begejstret for suppens smag, men resultatet var en stor
motivation Især om morgenen havde jeg lidt ballade med at få den
ildelugtende væske ned, men det gik da alligevel.

-Mookie-