Frontpage
Fra : tesser

Dato : 12-05-02 18:14

Hejsa

Jeg vil gerne investere i Frontspage 2002, så er mit spørgsmål.

Kan man bruge det uden problemer på Windows XP

Er der nogle specielle krav til hardwaren man bruger osv.

Er der nogle som kan oplyse mig om dette, da jeg kun vil købe det hvis der
ikke er nogle problemer med det.

På forhånd tak

Fra : Henrik Walther

Dato : 12-05-02 18:48

On Sun, 12 May 2002 19:14:23 +0200, "tesser" <tesser@privat.dk> wrote:

>Kan man bruge det uden problemer på Windows XP

Ja, jeg har ikke oplevet nogen bugs endnu og har kørt med det siden XP
udkom (US version).

>Er der nogle specielle krav til hardwaren man bruger osv.

Ja her er MS's anbefalinger:
http://www.microsoft.com/frontpage/evaluation/sysreqs.htm

>Er der nogle som kan oplyse mig om dette, da jeg kun vil købe det hvis der
>ikke er nogle problemer med det.

Gjort

>På forhånd tak

Selvtak

--
Henrik Walther

Fra : ha

Dato : 12-05-02 18:50

> Kan man bruge det uden problemer på Windows XP
> Er der nogle specielle krav til hardwaren man bruger osv.
> Er der nogle som kan oplyse mig om dette, da jeg kun vil købe det hvis der
> ikke er nogle problemer med det.

http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=5&site=10875&x=41&y=5

mvh
ha

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 12-05-02 19:24

"tesser" <tesser@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg vil gerne investere i Frontspage 2002, så er mit spørgsmål.
>
> Kan man bruge det uden problemer på Windows XP

Ja!

> Er der nogle specielle krav til hardwaren man bruger osv.

Kan du have XP på maskinen, kan du have FrontPage 2002 - også mindre krav
kan klare FP2002

> Er der nogle som kan oplyse mig om dette, da jeg kun vil købe det hvis der
> ikke er nogle problemer med det.

Der er ingen problemer i dette. Læs hvad kravene er f.eks. på
www.microsoft.com/frontpage

Arne H. Wilstrup