Brixtofte's regninger...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 12-05-02 16:59

Hej der...

Er der nogen der ved hvor man kan finde, de regninger der er blevet givet
fri til pressen, jeg har hørt at de skulle ligge på nettet ?

/C.T.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 12-05-02 17:02

http://www.bt.dk/Tema.pl?aid=98803&fid=100057048

--
Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://miljokemi.dk/temaer.htm

Fra : Christopher Tracy

Dato : 12-05-02 17:09
Fra : Peter

Dato : 12-05-02 17:50

> Er der nogen der ved hvor man kan finde, de regninger der er blevet givet
> fri til pressen, jeg har hørt at de skulle ligge på nettet ?

På Ekstra Bladets hjemmeside er der en masse af dem.

I Politiken igår kunne du se en kopi af en regning med det fulde MasterCard
nummer og udløbsdato.

Det kan umuligt være lovligt for en avis at frigive den slags informationer,
men de undsiger sig nok med at det var en smutter.

Hilsen Peter

Fra : Peter G C

Dato : 12-05-02 18:13

Peter <no_spam@no.where> skrev:

[klip]

> Det kan umuligt være lovligt for en avis at frigive den slags
> informationer

Hvad med lidt dokumentation for din påstand.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-05-02 18:22

> Peter <no_spam@no.where> skrev:
>
> [klip]

> Hvad med lidt dokumentation for din påstand.

Det er vel lige meget... uden kontrolcifrene kommer man ikke langt

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-05-02 18:43

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Det er vel lige meget... uden kontrolcifrene kommer man ikke langt

Hvis kortet er så gammelt at det ikke har kontrolcifre gør man...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Carl Munk

Dato : 13-05-02 21:39

"Peter" <no_spam@no.where> wrote in message

> På Ekstra Bladets hjemmeside er der en masse af dem.
>
> I Politiken igår kunne du se en kopi af en regning med det fulde MasterCard
> nummer og udløbsdato.

Det kan bruges til at købe sex for ;-0)

Vi har kun set de regninger der er debiteret byrådets konti:
nemlig 621xxxxx

Hvad med de regninger der er deb. teknisk forvaltning 626xxxxx
og social sundhedsforvaltningen 510xxxxx og skole kultur bibliotek
350xxxxx sådan kan vi blive ved