Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
REG: en driver til mit hp618 kamera
Fra : ">> Joe

Dato : 12-05-02 17:03

hejsa her i gruppen.
min cd til mit hp618 digital kamera er gået i stykker.
og hp har lovet mig at sende en ny CD.
men tiden gåt og nu mangler jeg driveren da jeg har installeret mit
windows igen......

er der en der kan hjælpe mig..... PLEASE

Mvh. Joe

Fra : JS

Dato : 12-05-02 17:26

">> Joe <<" <pwr9jj(fjern parentes)@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og hp har lovet mig at sende en ny CD.
> men tiden gåt og nu mangler jeg driveren da jeg har installeret mit

Prøv at søg på 618 her :

http://www.hp.com/cposupport/software.html

Der er 2 forskellige afhængigt af om det er model xi eller ikke....

mvh/JS

Fra : Esben

Dato : 12-05-02 18:51

"JS" <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at søg på 618 her :
>
> http://www.hp.com/cposupport/software.html
>
> Der er 2 forskellige afhængigt af om det er model xi eller ikke....

Der er desværre ingen drivere der - kun firmware opgradering og bestilling
af cd med driver.

--
Esben

Fra : JS

Dato : 12-05-02 19:11

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message
> Der er desværre ingen drivere der - kun firmware opgradering og bestilling
> af cd med driver.

Ærgerligt, det er da for dumt de ikke lægger det ud, må vel fylde for meget
?

Man har vel ikke noget at bruge programmet til hvis man ikke har et kamera,
så hvad skulle der kunne ske ved at andre kunne hente det også.

mvh/JS

Fra : Esben

Dato : 12-05-02 22:41

> [...]
kamera,
> så hvad skulle der kunne ske ved at andre kunne hente det også.

Det er direkte idiotisk at de ikke gør driveren tilgængelig via internet -
man vil jo gerne have mulighed for at kunne aflade kameraet ved enhver pc,
men sådan skal det åbenbart ikke være :(

--
Esben

Fra : ">> Joe

Dato : 13-05-02 06:30

On Sun, 12 May 2002 23:40:41 +0200, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>man vil jo gerne have mulighed for at kunne aflade kameraet ved enhver pc,
>men sådan skal det åbenbart ikke være :(

du har helt ret. men sådan skal det ikke være, åbenbart. og jeg har
klaget til 3 forskellige inde ved hp.....

Fra : ">> Joe

Dato : 12-05-02 20:09

On Sun, 12 May 2002 18:25:52 +0200, "JS" <mr_nobody@nowhere.com>
wrote:
hp siger at den ikke kan hentes via deres hjemmeside. det er derfor de
har lovet at sende den...... men nu er der gået over 1 måned.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-05-02 21:03

">> Joe <<" wrote:

> [...]
> hp siger at den ikke kan hentes via deres hjemmeside. det er derfor de
> har lovet at sende den...... men nu er der gået over 1 måned.

Prøv at gå ind på http://www.hp-hjemme.dk/billedverden/ - der er også et
debatfora, hvor du kan skrive spørgsmål til HP.

Fra : ">> Joe

Dato : 12-05-02 21:11

On Sun, 12 May 2002 22:02:35 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:
prøv nu lige og hør: jeg mangler en driver til mit kamera NU.
jeg har jo ikke brug for at snakke med folkene via hp's hjemmeside
hp har lovet at sende en ny cd-rom til mig men den er IKKE kommet. og
nu kan jeg ikke komme i kontakt med mit kamera. med mindre jeg får en
driver. og hp har forleden dag lovet at sende en ny EXPRESS fordi jeg
ikke kan blive med at vente.!!!!
mvh. Joe

Fra : jera

Dato : 12-05-02 21:44

">> Joe <<" wrote:
> [...]
> nu kan jeg ikke komme i kontakt med mit kamera. med mindre jeg får en
> driver. og hp har forleden dag lovet at sende en ny EXPRESS fordi jeg

Hmmm...

Det var dog en underlig måde du svarer folk, der prøver at hjælpe dig.
Du må nok sætte dig til at vente på din cd, for jeg kan da tvivle på at folk
herinde vil hjælpe dig udover, hvad de allerede har gjort.

Med venlig hilsen

Jesper

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-05-02 22:09

">> Joe <<" wrote:

> [...]
> nu kan jeg ikke komme i kontakt med mit kamera. med mindre jeg får en
> driver. og hp har forleden dag lovet at sende en ny EXPRESS fordi jeg

Hi Joe

Hvis du nu havde fyret din skideballe af i HP's billedverden, så ville
alle HP's brugere og kunder kunne læse at du er blevet syltet, og tror
du ikke det ville virke mere effektivt, end at du gir mig en skideballen
- det var bare en tanke....