Urinsex
Fra : mjyden

Dato : 12-05-02 16:01

Jeg vil gerne i kontakt mennesker som har prøvet urinsex , da jeg selv
tænder voldsomt på tanken vil jeg gerne høre om der er nogen som
dyrker dette forbudte emne .
Er der en sød kvinde som vil indvie mig i dette univers så skriv
venligst til mig .
Jeg er 41 år og måler 178 og vejer 79 kg . jeg ser alm. uu.
Hilsen mjyden .

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-02 22:08

12 May 2002 08:01:21 -0700, skrev mjyden@hotmail.com (mjyden):

>Jeg vil gerne i kontakt mennesker som har prøvet urinsex , da jeg selv
>tænder voldsomt på tanken vil jeg gerne høre om der er nogen som
>dyrker dette forbudte emne .

Det er helt fint, hvis du vil debatere urinsex, om folk dyrker
det osv., men ønsker du at søge kontakt med ligesindede, så er
dette ikke gruppen til det.

Her er news:dk.opslag.personlige den rigtige gruppe, men jeg tror
ikke at du skal regne med den helt store respons.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-02 06:45

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]

Der er kun psykologiske tabuer, ingen forbud.

SøndagsPolitiken igår havde fin artikel om millioner der drikker deres
morgenurin af sundhedsgrunde og ingen skade har - Gandhi og Dronning
Viktoria levede længe og sundt og gjorde det daglig.

Fra : Chokmah

Dato : 13-05-02 15:10

On Mon, 13 May 2002 07:44:41 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

>Der er kun psykologiske tabuer, ingen forbud.

ja

>SøndagsPolitiken igår havde fin artikel om millioner der drikker deres
>morgenurin af sundhedsgrunde og ingen skade har - Gandhi og Dronning
>Viktoria levede længe og sundt og gjorde det daglig.

Det viste jeg nu ikke - men jeg tror sgu ikke det skal stå for længe
før det indtages ??

MvH
Bo mm
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-02 15:30

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

> Det viste jeg nu ikke - men jeg tror sgu ikke det skal stå for længe
> før det indtages ??

Snart er der pinse-karneval i København. Når man dagen efter passerer
portene nær de velbesøgte værtshuse, stinker der af øldrikkernes pis - for
der sker en masse interessant kemi når enzymerne virker et døgns tid -
ammoniak, kendt fra Leths "tredobbelt salmiak-spiritus" dannes i enorm
mængde ved at urinstof nedbrydes H2NCONH2 + H20 -> 2 NH3 + CO2 (dejligt
endelig at bruge sin uddannelse til noget!)

Men i Politiken-artiklen oplyses om en masse indisk overtro om at det først
og sidst urinerede bør bortkastes.
Det smager som saltvand og jeg tvivler på at andre end underernærede indere
kan have gavn af at genbruge de udpisse næringsstoffer.

Engang læste jeg i New Scientist at nordboerne havde fester hvor de gik
beserkergang efter at have spist en særlig fluesvamp - som var mangelvare.
Så der var ikke nok til trælle og anden underklasse.
Så de fik smulerne fra de riges bord - de riges urin, som de drak straks
efter festen og narkotikaet(meskalin) nedbrydes ikke men pisses ud, så de
blev høje gratis via den lidt ulækre måde.

Urinsex er vel om at herskerinden tvinger sin mandlige slave til at drikke
golden shower (eller spise det der er værre) - mon ikke ydmygelsen er det
eneste dette handler om?

Og mon ikke glæden ved dette og anden SadoMasochisme består i at "det at
nogen gider bruge en" er en behagelig afveksling fra en hverdag, hvor ingen
har brug for en.
Filmen "Pianisten" antyder dog større perspektiver ved SM.