talestol
Fra : jimmi

Dato : 12-05-02 15:37

Kropssproget Betydning på en talestol

Kropssproget registreres af alle, når du står på en talestol, men det
tillægges nok ikke betydning. Da vi ikke bevidst bruger det, vi ser. Med
ord forsøger vi i visse situationer at skjule det, der menes i
virkeligheden, men vi glemmer, at vi ikke kan snyde.

Jeg afholder weekendkursus i kropssproget betydning, på en talestol.
Herunder forholdet mellem det vi siger og det vi viser. Der vil blive sat
fokus på vores udstråling og metoder til at forbedre den.

Undervisningen er som et forholdsvist åbent forum. Hvert undervisningstime
er ny, og former sig efter hvilke mennesker, jeg står overfor.

Kursuset er fortrinsvis tilrettelagt til ungdomsklubber/foreninger i
fagbevægelsen, og ungdomspartier.

Information om kursuset. ( Wee. )

Max. 15 deltager.
9 - 12 timers undervisning.
Honorar : 500 kr. Plus transport & overnatning.
Udvisningssted et mødelokale på ca. 60 - 120 m2

Jeg underviser udelukkende, i kropssproget betydning på en talestol, fordi
jeg føle det er morsomt og interessant, at arbejdet med andre mennesker.

Har du et spørgsmål, og ønske at komme i kontakt med mig. Er du velkomme til
at ringe eller skrive til mig.

Venlig hilsen

Jimmi Røldal
Odense
E-mail
jidal@oncable.dk

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 12-05-02 17:32

On Sun, 12 May 2002 16:37:10 +0200, jimmi wrote in dk.erhverv
<3cde7e17$0$18590$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> Kropssproget Betydning på en talestol

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Palle

Dato : 14-05-02 16:48

"jimmi" <jidal@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Kropssproget Betydning på en talestol
>
> Kropssproget registreres af alle, når du står på en talestol,

Når du gør så meget ud af det, så burde du også kunne skrive korrekt dansk.
Det hedder talerstol, ikke talestol.

Palle