Unlock kode Tele2
Fra : Dorlys

Dato : 12-05-02 11:38

Jeg har nu ventet præcist 19 dage på en unlock kode fra Tele2 til min 10
mdr. gamle Alcatel 501 - er det normalt?
På mig virker det som ren cikane.

Ved telefonisk kontakt fik jeg oplyst en ventetid på 1-2 uger.

PS Jeg har oplyst korrekt IMEI nummer og navn og adresse.
(Det eneste der undre mig er at IMEI nummeret ender på 4, hvor der i
forklaringerne på IMEI numre står at de som regel ender på 0)

Mvh. Dorthe
E-mail: dorlys@mail1.stofanet.dk

Fra : D. Peran

Dato : 12-05-02 14:23

> På mig virker det som ren cikane.

Så skal du være glad for du ikke er hos Debitel. Der er 19 dage ingen
ting. Giv dem et par dage til. Den er sikkert på vej.

> forklaringerne på IMEI numre står at de som regel ender på 0)

IMEI numre kan ende på alle cifre.