Dansk MC'ist dræbt efter sammenstød med el~
Fra : Hans Erik :) amck.dk

Dato : 12-05-02 11:51

Faldt lige over denne her!

http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?ArtNo=55730&Cat=2&Src=IQBAR_

Tja, hvad skal man sige? Arme mand.

Pas nu på derude, osse på ferien.

Go gas'

Mvh.
H@ns Erik.
RF900R
osse snart på vej sydover.

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 12-05-02 12:21

"Hans Erik :) amck.dk" <heecomremove_this@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3cde499d$0$11913$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Faldt lige over denne her!
>
> http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?ArtNo=55730&Cat=2&Src=IQBAR_
>
> Tja, hvad skal man sige? Arme mand.

og hvis man følger den op på nettavisen:
http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=213683

de elge er sgu farlige, de har "nedlagt" to motorcyklister på én nat!

> osse snart på vej sydover.

Der i det mindste ikke så mange elge

--
Jacob

Fra : John Kramme

Dato : 12-05-02 13:41

"Hans Erik :) amck.dk" <heecomremove_this@hotmail.com> wrote in message
> Mvh.
> H@ns Erik.
> RF900R
> osse snart på vej sydover.

Pas på elefanter, næsehorn og girafer .....hvis du skal så langt sydover

John - Priller

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 12-05-02 14:12

> Pas på elefanter, næsehorn og girafer .....hvis du skal så langt sydover

Næsehorn tror jeg er kedelige at køre ind i, elefanter og giraffer kan man
vel principielt ryge mellem benen på ?
(specielt hvis de står med siden til.

/Kristoffer

Fra : John Kramme

Dato : 12-05-02 15:52

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> wrote in message
> Næsehorn tror jeg er kedelige at køre ind i, elefanter og giraffer kan man
vel principielt ryge mellem benen på ?

> /Kristoffer

Ja, det sker nogle gange at man ryger mellem benene på en eller anden, når
man har fået et par elefanter og giraffer
Men en ting er sikkert, det er at man skal holde sig fra for mange elefanter
og girafer hvis man skal ud at køre !!!

John - Priller

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 12-05-02 17:59

> [...]
> man har fået et par elefanter og giraffer
> Men en ting er sikkert, det er at man skal holde sig fra for mange

Næsehorn er altså også nogle farlige bæster... (Brutalis, Fakta, ca. 7-8%
svjh)

Fra : John Kramme

Dato : 12-05-02 19:23

"Henrik Steen Larsen" <SLEThsl@adslhome.dk> wrote in message
> Næsehorn er altså også nogle farlige bæster...
(Brutalis, Fakta, ca. 7-8%
> svjh)

Ok dem kender jeg slet ikke ....måske man skulle sluge et par næsehorn
engang så, der er vel ikke noget drikkeligt som hedder kameler ...vel ?

John

Fra : Claus Rolsted

Dato : 12-05-02 16:56

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev i en meddelelse

> Næsehorn tror jeg er kedelige at køre ind i, elefanter og giraffer kan man
> vel principielt ryge mellem benen på ?
> (specielt hvis de står med siden til.

Hvis man absolut SKAL lave glideren ind mellem benene på dem, bør man huske
hjelmen........
Ellers kan man risikere at støde hovedet noget så gevaldigt

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort