Netscape® Communicator 4.72 problem
Fra : Leif Hesselberg

Dato : 12-05-02 10:37

Hej

Jeg har iMac G3 350, Mac OS 9.1

Der er opstået et problem med Netscape® Communicator 4.72
messengerdelen.
I min inbox er alle meddelelser forsvundet! Jeg kan godt modtage post,
men hvis jeg lukker vinduet
er alle meddelelser usynlige når jeg atter åbner inbox. De kan da ikke
bare forsvinde! Hvor er mine meddelelser?

Leif Hesselberg

Fra : Leif Hesselberg

Dato : 12-05-02 11:00

Hej

Mærkeligt. Nu kan jeg godt se dem igen! Hvor var de henne?!

Leif

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 12-05-02 13:40

fLeif Hesselberg <leifberg@post8.tele.dk> wrote:

> Hej
>
> Mærkeligt. Nu kan jeg godt se dem igen! Hvor var de henne?!

Beskeder holder officielt frokostpause mellem 11.30 og 12.00 og
søndagen.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt. Ikke kun Tuborg har noget i gære.

Fra : Henrik Krogh

Dato : 12-05-02 18:45

I outlook express er der en kommando"æble Y" så man kun ser ulæste
meddelser i sit vindue - det er vel ikke såen en ting der driller?

Fra : Leif Hesselberg

Dato : 13-05-02 10:10

Nej

Jeg kunne hverken se læste eller ulæste meddelelser. Men jeg har nu
skiftet til Netscape 4.79.

Leif

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-05-02 15:56

Hej Leif

Leif Hesselberg wrote:

> Mærkeligt. Nu kan jeg godt se dem igen! Hvor var de henne?!

De har været der hele tiden, men læs videre nedenfor...

Du har formentlig en beskadiget 'Netscape registry' fil eller en
'dobbletfil med samme navn. Den sidste 'Netscape Registry' fil har i så
tilfælde en '~' som suffix. Filerne ligger i mappen 'Indstilling'. Slet den
med suffix'et. Kør SpeedDisk og genstart derefter og genopbyg skrivebord
med COM+ALT holdt nede indtil dialogen om genopbygning kommer frem.

Har du slettet alt, hvad der har med AOL og AIM at gøre fra både selve
Netscape mappen, mapperne 'Startemner' og 'Udvidelser'? - ellers vil det
nok være en god idé at gøre det, - AIM er berygtet for at lave brok i
systemet.

Og så burde du opdatere til nyeste version 4.79. Den er både hurtigere og
bedre end 4.72. Her er link:
<http://www.versiontracker.com/redir.fcgi/kind=1&db=mac&id=3122/Comm4.79_Complete_US.bin>.
Det er til 128bits versionen, der også er langt mere sikker en den normale
56bits udgave. Og husk så igen at fjerne AOL og AIM delene fra systemet og
Netscpae Sommunicator mappen.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,