Yamaha FS1 DX
Fra : Kasper Jakobsen

Dato : 12-05-02 10:29

Jeg har en Yamaha FS1 DX, og jeg skal havde lejerne ud af forhjulet. Men
jeg kan ikke komme til at slå på kanten af lejet, fordi der sidder et
metalrør i midten. Er der nogle der har et foreslag til hvordan jeg får
lejerne ud?.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-05-02 10:39

"Kasper Jakobsen" <kj@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan ikke komme til at slå på kanten af lejet, fordi der sidder et
> metalrør i midten. Er der nogle der har et foreslag til hvordan jeg får

Metalrøret skal ud! Derefter kan du stikke en jernstang eller lign ( med en
ydre diamter lidt mindre end den indre diameter af hullet til lejet ) ned i
hullet. Du kan nu banke det ud.
Du skal vel ikke bruge lejet igen bagefter?

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 12-05-02 11:06

Hej
Du skal tage en skruetrækker og så brække lidt til siden i røret, så du får
en kant du kan banke på.

--
-------
Mvh Ronni

www.team-sneglefart.dk

Fra : Kasper Jakobsen

Dato : 14-05-02 18:35

Det har jeg prøvet, men jeg kan ikke flytte ret meget med det,
så jeg får højst 1 mm at slå på. Hvordan kan jeg få metalrøret væk.

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 14-05-02 20:33

/
> Det har jeg prøvet, men jeg kan ikke flytte ret meget med det,
> så jeg får højst 1 mm at slå på. Hvordan kan jeg få metalrøret væk.

Det skulle osse være nok med den ene mm til at slå på. Når lejet er kommet
lidt ud så kan du skubbe røret lidt mere til siden. Det er den eneste måde
at gøre det på.

Mvh Ronni

www.team-sneglefart.dk