Tunsæt til FS-1 4g
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 12-05-02 02:11

Hej!

Jeg har et 12,8 hk tunsæt incl. udstødning, jeg nok aldrig får noget at
bruge til,
jeg mener det er Protuna. Hvad er sådan et sæt værd, og hvad er der
normaltvis
med i sådan et sæt?

Mange hilsener
//Troels

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-05-02 08:32

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

Hej dér!

> [...]
> bruge til,
> jeg mener det er Protuna. Hvad er sådan et sæt værd, og hvad er der

http://www.protuna.dk/webz/www.protunahandel.de/more_info.asp?mode=selected&
maingroup=300&prodno=10000128&prodgroup=10000&prodtype=010

Er alt det med til dit sæt?
Er det bare den mindste smule brugt, skal du ikke regne med meget mere end
8-900,-. Uden udstødning så skal vi nok ned i ~6-700. Jeg vil i hvert fald
ikke køre rundt med et cylinder jeg ikke selv ved, hvordan er kørt til...

ps: Fik du hilst Kasper fra mig

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 12-05-02 10:51

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3cde1aa5$0$10897$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> Er det bare den mindste smule brugt, skal du ikke regne med meget mere end
> 8-900,-. Uden udstødning så skal vi nok ned i ~6-700.

Så meget kan du slet ikke få for det, når det er brugt.
Jeg ville nærmere sige >400, og med udstødning >400-600