Detonator 28.32 til win2k
Fra : Øistein Wind

Dato : 11-05-02 22:25

heysa.
efter jeg har installeret win2k på min computer med et daytona GeForce ti,
kan jeg i jedi knight 2 kun spille med 60 hertz opdateringsratte på min
skærm, og i win98 virkede det fint med 85. Er det fordi jeg har har
installeret ncidias 28.32 drivere til win2k? eller noget helt andet...
Eventuelt nogender kender et program, hvor man kan sætte refresh rate på sin
skærm, i spil.
Skærmen er forresten en nokia 447xpro.
Hilsen Øistein

Fra : Erik Dan

Dato : 12-05-02 02:26

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> wrote in message
> heysa.
> Eventuelt nogender kender et program, hvor man kan sætte refresh rate på sin
> skærm, i spil.
----------------
http://www.xp-faq.com/nvrefreshtool/

/ Erik Dan

Fra : Martin K

Dato : 12-05-02 11:01

Øistein Wind wrote:
> Eventuelt nogender kender et program, hvor
> man kan sætte refresh rate på sin skærm, i spil.

Jeg havde selv det problem i win2k, indtil jeg blev anbefalet Multires 1.40.
Kan findes på http://www.entechtaiwan.com/. Det løser alle problemerne, og
kan nu spille alle spil i 85 hz. Husk at vinge 'lock refresh rate' af under
about...

--
Martin K

Fra : Øistein Wind

Dato : 12-05-02 12:52

Yuppi. Nu virker det. Tak for tippene, men det er da egentligt mærkeligt at
der laves drivere, som går ind og ændrer på refresh rate. Hvorfor kan den
ikke beholde de gamle indstillinger?

Fra : Óðin

Dato : 12-05-02 16:13

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> der laves drivere, som går ind og ændrer på refresh rate. Hvorfor kan den

Ja det kan kun guderne vide. NVidia er åbenbart ikke opmærksomme på
problemet :)

Fra : Jan T S

Dato : 16-06-02 22:22

> [...]
> installeret ncidias 28.32 drivere til win2k? eller noget helt andet...
> Eventuelt nogender kender et program, hvor man kan sætte refresh rate på

Hmm har samme problem i xp, hjælper det lille program også der ?

Mvh. Js

Ps. Er kun de pc,er med en geforce kort der er problemmer med

Fra : Jan T S

Dato : 16-06-02 22:42

"> "> efter jeg har installeret win2k på min computer med et daytona GeForce
> ti,

hmm virker ikke i win xp

Mvh. Js