JTree
Fra : Tonni Schmücker

Dato : 11-05-02 21:53

Hej alle .

Jeg vil gerne lave et JTree som eksempelvis har en node der hedder 2001 og
endnu et der hedder 2002. jeg har en klasse der indeholder oplysninger om
noget træning og en dato som fortæller hvornår der blev trænet. mit problem
er at jeg gerne vil kunne oprette en masse instancer af denne klasse og
smide dem i dette JTree under den tilhørende node ( dato ) ... så vidt jeg
kan forstå er det noget med at implementere interfacet TreeModel ... er det
nogen der kunne hjælpe mig lidt på vej ??

På forhånd tak

Tonni Schmücker

Fra : Camilla Mai Andersen

Dato : 13-05-02 20:05

On Sat, 11 May 2002 22:52:59 +0200, "Tonni Schmücker"
<Tonni@cool.dk> wrote:

>Hej alle .

[snip]

> så vidt jeg
>kan forstå er det noget med at implementere interfacet TreeModel ... er det
>nogen der kunne hjælpe mig lidt på vej ??

[Snip igen]
Besøg Sun's tutorial på
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/components/tree.html

og hvis du har nogle konkrete problemer, så spørg igen

/Camilla