efterlysning af jægere
Fra : JAN RASMUSSEN

Dato : 11-05-02 20:28

det kan vel ikke passe at det er umuligt at finde 5 jægere til noget af
danmarks absolut bedste jagtrevir . Vi er et konsortie på møn som har 201 ha
marker med et helt unikt due/gåsetræk vi sætter fasaner/ænder ud mulighed
for uanset hvilket tidspunkt at man har lyst til at jage at starte sin bil
og tage på frijagt. Der udover er der 64 ha skov placeret midt i mellem 2
store skove og ud til den bedste badestrand som findes på vestmøn som
prikken over i et har vi et gammelt skovløber hus til fri afbennyttelse
placeret midt i skoven kun 300mtr fra stranden........ så jagt kammerater
læg hovedet i blød og hjælp mig med at finde nogle positive og seriøse
jægere med høj moral og lyst til at skydenoget stærkt vildt mvh jan

Fra : Peder Porse

Dato : 11-05-02 21:26

lidt flere oplysninger om pris om afskydning og andre betingelser ville
jo nok hjælpe.
pp

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-05-02 23:07

"JAN RASMUSSEN" <jabrix@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> læg hovedet i blød og hjælp mig med at finde nogle positive og seriøse
> jægere med høj moral og lyst til at skydenoget stærkt vildt mvh jan

Hej Jan
Har du nogle flere oplysninger?
Hvor i landet ligger det?
Osv.

Mvh
Jack

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-05-02 23:09

> [...]
> læg hovedet i blød og hjælp mig med at finde nogle positive og seriøse
> jægere med høj moral og lyst til at skydenoget stærkt vildt mvh jan

Sorry
Jeg kan se det ligger på Møn.
- Så glem mig.
Mvh
Jack

Fra : Skræppebladet

Dato : 20-05-02 09:37

Lyder herligt - men det er vel ikke gratis?

Fra : hunter@post4.tele.dk

Dato : 23-05-02 11:08

> [...]
> læg hovedet i blød og hjælp mig med at finde nogle positive og seriøse
> jægere med høj moral og lyst til at skydenoget stærkt vildt mvh jan

Hej Jan,

jeg er da meget interesseret, men har desværre ikke den helt store
erfaring eller hund. Er dog et behageligt og ærlig menneske på 48 år.

Hilsen Bjarne