Mure lus ?????
Fra : Permoje

Dato : 11-05-02 21:05

Hej

Jeg bor i et helt nyt hus (1 år)

Den ene væg mod øst er helt fuld af lus ???? eller hvad det nu er........

Små bitte brune nogle som kravler ind af mine vinduer og bliver trådt flade
på mit træ gulv. (ikke særligt pænt).

Hvad er det for nogle uhyre ????

Mine naboer har ingen ????

Hvilket kemisk våben bruger jeg ????

Mvh. Permoje

Fra : John Vedsegaard

Dato : 13-05-02 21:30

Permoje

Prøv på http://www.skadedyr-guide.dk/

John

Fra : malkavien

Dato : 03-05-04 16:47

Jeg har præcis samme problem, ved godt det er et gammelt indlæg men er
der nogen der ved hvad det er for nogle dyr og hvordan man bekæmper dem?
mvh
Kenneth Brandt
malkavien@webspeed.dk

http://www.kandu.dk/