Palit Daytona Gf3 ti200 Tv-out kabel!!
Fra : jonathan s

Dato : 11-05-02 20:37

Hvor kan jeg billigst i kbh, få et kabel eller konverter så jeg kan bruge
mit tvout. Jeg synes det er noget skod at der ikke følger noget med, det
gjorde der med mine andre 3 grafikkort, jeg havde før i tiden.

--
Regards
Jonathan

Fra : Erik Dan

Dato : 11-05-02 21:21

"jonathan s" <jonamars@hotmail.com> wrote in message
> Hvor kan jeg billigst i kbh, få et kabel eller konverter så jeg kan bruge
> mit tvout.
-------------
Ved ikke hvor i København ,men har selv købt her uden problemer.
http://www.av-supply.dk/

/ Erik Dan

Fra : Ronni Gunnarsen

Dato : 11-05-02 23:19

> [...]

> mit tvout. Jeg synes det er noget skod at der ikke følger noget med, det
> gjorde der med mine andre 3 grafikkort, jeg havde før i tiden.

Det bliver nok ikke så nemt :) du har jo set mit eks. man kan ikke købe
et 9 pin, som det er på det her grafikkort i fek.s nogen af de specielle
elektronik forretninger. Jeg fik mit kabel i den forretning som jeg
købte grafikkortet i fordi jeg brokkede mig over det. Så mit råd er,
brok dig i den butik man køber kortet i.

Fra : jonathan s

Dato : 11-05-02 23:47

Jep, har også sendt en email til mutimediaworld...
Og jeg sendte også en til producenten, hvor de skrev at det kunne købes i
alle tv forretninger, men det kan det jo ikke, de må ha nogle bedre nogen i
taiwan....!
--
Regards
Jonathan

Fra : Mark Høppner

Dato : 19-05-02 19:59

jonathan s <jonamars@hotmail.com> skrev:
> [...]
> det
> gjorde der med mine andre 3 grafikkort, jeg havde før i tiden.

Hej Jonas.

Jeg har selv nøjagtig et kort som dig, og jeg har købt et kabel i
ALDI.
det lyder måske dumt men det er fandme godt, og det koster kun 70 kr.

hilsen ****

Fra : LaPPe

Dato : 23-05-02 13:01

> Hvor kan jeg billigst i kbh, få et kabel eller konverter så jeg kan bruge
> mit tvout. Jeg synes det er noget skod at der ikke følger noget med, det
> gjorde der med mine andre 3 grafikkort, jeg havde før i tiden.

Jeg overvejer selv at købe kortet.
Er det ikke et s-vhs stik, der sidder i det?

Mvh
Lars Sørensen
http://www.lappe.dk
lars@lappe.dk