Problem med tv-out på Palit Daytona Gfs ti~
Fra : Claus Vinding Wilkes

Dato : 11-05-02 19:11

Jeg er indehaver af overstående grafikkort.
Jeg bruger et s-video kabel som går ud i et scart til tv`et.
Jeg kan se opstarts billedet og windowslogoet i sort-hvid,
men når windows(98 SE) er loadet flimrer skærmen vildt.
Under valg af enhed kan jeg kun vælge analog skærm, resten er i gråt og kan
ikke vælges.
Er her nogle der kan hjælpe?

Vh Claus

Fra : Erik Dan

Dato : 11-05-02 21:27

"Claus Vinding Wilkes" <clauswilkes@adslhome.dk> wrote in message
> Jeg er indehaver af overstående grafikkort.
> Jeg bruger et s-video kabel som går ud i et scart til tv`et.
> Jeg kan se opstarts billedet og windowslogoet i sort-hvid,
--------------------
Din scart indgang skal være kompatible med SVHS signalet ,ellers skal du have en
speciel converter.
http://www.av-supply.dk/

/ Erik Dan

/ Erik Dan

Fra : Ronni Gunnarsen

Dato : 11-05-02 23:24

> [...]

> men når windows(98 SE) er loadet flimrer skærmen vildt.
> Under valg af enhed kan jeg kun vælge analog skærm, resten er i gråt og kan

Jeg har samme problem, mit billede er skarpt men sort/hvidt :( og det
forbliver det. Jeg formoder det er fordi min TV ikke understøtter SVHS,
men hvis det er andre muligheder så vil jeg godt høre dem. Mit tv er ca.
4 år gammelt. Har også prøvet TVtool osv. men ingen forskel :(

Fra : Erik Dan

Dato : 12-05-02 01:03

"Ronni Gunnarsen" <akhenaton@mail.dk> wrote in message
> [...]
> men hvis det er andre muligheder så vil jeg godt høre dem. Mit tv er ca.
> 4 år gammelt. Har også prøvet TVtool osv. men ingen forskel :(
Som jeg allerede har skrevet så skal du have en speciel converter , køb den f.eks
her.
http://makeashorterlink.com/?Q52E639D

/ Erik Dan