Re: T65
Fra : Morten Holm

Dato : 11-05-02 15:09

Hey Folks and folks-iners!!!!

Da jeg tænker på at købe en ny mobil.... Så har jeg T65 i tankerne!!

Er der nogle som har haft nogle gode/dårlige erfaringer med den!
Og er den langsom i menuen? (Har hørt at Ericcson er lidt langsomme i
menuen!!!)

På forhånd tak......

--
Mvh.
Morten

Fra : JK

Dato : 16-05-02 08:31

"Morten Holm" <miniholm@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle som har haft nogle gode/dårlige erfaringer med den!
> Og er den langsom i menuen? (Har hørt at Ericcson er lidt langsomme i

T65 har vist nogenlunde samme "indmad" som min T39m - den ka' ihvertfald det
samme, og jeg vil under ingen omstændigheder sige, at den er langsom i
menuen - jeg havde også hørt det rygte om Ericsson, men fandt hurtigt ud af,
at det er total bullsh*t - det kan måske have været tilfældet med de første
telefoner Ericsson producerede, men der er no problem, med de nye !

Sjovt nok har jeg også hørt et rygte om at ordbogen sku' være langsom
(T9-tingen), også dette er en frygtelig gang fis, meeen jeg ska' jo ikke ku'
garantere, at der ikke løber nogle teenagere rundt, som ka' skrive SMS'er
med 275 anslag i minuttet )

/JK

Fra : Jens Christensen

Dato : 18-05-02 15:57

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ku'
> garantere, at der ikke løber nogle teenagere rundt, som ka' skrive SMS'er

Det er ikke helt rigtigt hvad du skriver der... T65éren, er lidt halv
langsom, ikke så meget i menuerne, men særligt i T9 ordbogen... Jeg synes
ikke jeg er mega hurtig til at skrive, men jeg kan da finde ud af det, og
kan da godt skrive et par ord i minuttet, og telefonen er _altid_
bagefter....typisk hvis jeg skriver en besked på ca. 160 tegn, så er
telefonen over 20 tegn bagefter...
I menuerne kunne den også godt være lidt hurtigere...Men hva...man kan da
let leve med det, men det bliver nu aldrig som min Nokia 3210

Ud over at den er lidt langsom når man skriver beskeder opvejer de mange
funktioner hurtigt, så det alt i alt bliver en fed telefon.

/JC