mc udlejning nordjyland
Fra : otto

Dato : 11-05-02 14:22

Er der nogle her inde der kender til en forhandler der udlejer godt brugt
mc'er til en rimelig pris ?

Jeg vil gerne ud og køre i år men har ikke lige de økonomiske muligheder for
at købe det jeg gerne vil have så jeg tænkte at der måske var mulige for at
lejen en maskine i år i et par måneder !!!

--
Hilsen Mikael

Der gerne vil ud og køre snart

Fra : Armand

Dato : 12-05-02 00:42

otto <otto@pc.dk> skrev i en
> [...]
måske var
> mulige for at lejen en maskine i år i et par måneder !!!

Din desperation har gjort at du har mistet overblikket!

Selv lejen af en billig bil (og mc'er er givetvis væsentligt dyrere)
over to måneder vil langt overstige hvad du kan tabe på at købe en
regulær motorcykel og sælge den igen efter samme tidsrum, endsige når du
føler dig økonomisk rede til noget dyrere.
Eftersom at du går efter "økonomiske muligheder for at købe det jeg
gerne vil have", kan jeg ikke forestille mig at du kunne finde på at
nøjes med et sådant fornuftkøb - Hvorfor så spilde pengene på at leje???
:-|

--
Armand
(der gerne vil leje dig en mellemklasse-model for et par tusinde eller