Andet multimedie
bentjuul 3670
snevejr på bill. -> remove
Fra : Claus S.

Dato : 11-05-02 14:32

Hey guys

Jeg har fået et bill. (papir farvefoto) der er taget uskarpt og med masse
sne på.

Er der en måde, man kan forbedre/udbedre skaden ?

Har adgang til Photoshop

Claus S.
/Skanderborg\

Fra : Arcane Mysteria

Dato : 11-05-02 19:39

"Claus S." <Mr_Nobody51@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> sne på.
>
> Er der en måde, man kan forbedre/udbedre skaden ?

Du kan ikke *genskabe* et billede fra ingenting. For at kunne retouche
succesfuldt må der være noget (en del) at arbejde med...vel og mærket
hvis du selvfølgelig ikke har evnerne til selv at tegne/male skidtet op.

Meget kan dog gøres, men hvordan forventer du et seriøst svar uden at
vi har muligheden for at besigtige skaden?
Jeg kunne da sagtens slynge 'rubberstamb/clone', 'unsharp mask' og den
velkendte history snapshot editing ud, men ville du kunne bruge det til
noget?
Upload billedet og post linket her.

...//Arcane