Død mand opstår i Nigeria
Fra : Live4Him

Dato : 11-05-02 12:22

"Dette er ikke en udokumenteret påstand om en eller anden, der er komme til
live igen under private former, som f.eks. i et hus. Dette var en offentlig
begivenhed, en åben demonstration af opstandelse fra de døde."

Læs hele artiklen på :
http://www.udfordringen.dk/

Eller bestil videoen på :
http://www.cfan.org/

jørgen.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-05-02 12:49

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> writes:

> [...]
> live igen under private former, som f.eks. i et hus. Dette var en offentlig
> begivenhed, en åben demonstration af opstandelse fra de døde."

Hvis bevisbyrden vitterligt findes, så er det en vidunderlig
historie. Og jeg finder ikke genopstandelser usandsynlige som
sådan. Det ville ikke se godt i en kristen mands journal

Men med Simons opsang om vandrehistorier holder jeg nu lige lidt igen.

Er der nogen, der kender et sted, hvor man i ordentlig størrelse og
kvalitet kan finde dokumentationen? Jeg kiggede på Jørgens cfan-link,
men det var ikke brugbart.

Jeg kiggede mig lidt omkring via Google og fandt nogle meget rimelige
protester her:

http://www.deceptioninthechurch.com/bonnke2.html

--
Peter B. Juul, o.-.o "når nattehimmelen er mørk bag stjernerne,
The RockBear. ((^)) så er det fordi nattehimmelen er dækket

Fra : Grethe Juuhl

Dato : 11-05-02 16:53

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
offentlig
> begivenhed, en åben demonstration af opstandelse fra de døde."

Det har skjedd i Pakistan også.En ung mor satt med sitt døde spebarn inne på
et kristent møte.Plutselig ble barnet levende igjen.Ryktet om dette miraklet
har nådd hele Pakistan.De kaller babyen for "mirakelbabyen".
Gud er undrenes Gud,Halleluja!
Mvh
Grethe

Fra : Grethe Juuhl

Dato : 11-05-02 18:10

> [...]
offentlig
> begivenhed, en åben demonstration af opstandelse fra de døde."

Disse adressene er vidresendt til no.samfunn.relgion. Flott, send flere
vitnesbyrd så skaljeg vidresende dem slik at ikke kristne kan lese disse.

Mvh
Grethe

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-05-02 21:08

"Grethe Juuhl" <g.juuhl@online.no> skrev i en meddelelse

snip!

> Disse adressene er vidresendt til no.samfunn.relgion. Flott, send flere
> vitnesbyrd så skaljeg vidresende dem slik at ikke kristne kan lese disse.

Pas nu bare på, at du ikke overtræder netiketten deroppe ved at sende disse
indlæg til de "forkerte" grupper.

Du skulle jo nødig få klager.

Måske er der mere relevante (kristendoms)grupper, der ville have mere glæde
af dem? Her i de danske usenetgrupper betragtes det nemlig ikke som "pæn
opførsel" at "missionere" for bestemte religioner i de generelle
religionsgrupper...

Anders Peter Johnsen

Fra : Grethe Juuhl

Dato : 11-05-02 21:11

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i melding
> [...]
> af dem? Her i de danske usenetgrupper betragtes det nemlig ikke som "pæn
> opførsel" at "missionere" for bestemte religioner i de generelle

Å,ja det visste jeg ikke.men har det noen gang vært pent å vitne litt?
Kanksje jeg skal være litt mer forsiktig.Det er fort gjort å bli for ivrig
med å evangelisere.Takk skal du ha.

Mvh
Grethe