Skærme
Fijala 3554
Samsung Syncmaster 959 NF 1200x1600@85Hz?
Fra : mT

Dato : 11-05-02 11:35

Jeg har ovenstående skærm og et Asus 3400 TNT grafikkort. Både skærm
og grafikkort påstår at de kan køre 1200x1600 ved 85 Hz, men jeg kan
ikke komme over 75 Hz. Jeg har opdateret drivere til grafikkorttet,
men det hjælper ikke.

Er der nogen der kører denne skærm i 1200x1600 @ 85 Hx, og i så fald,
med hvilket grafikkort?

Mvh
mT

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-05-02 12:43

"mT" <mtl@dsr.kvl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og grafikkort påstår at de kan køre 1200x1600 ved 85 Hz, men jeg kan
> ikke komme over 75 Hz. Jeg har opdateret drivere til grafikkorttet,

Jeg kører 1600x1200@85, på et geforce2gts... Hvis du kører XP m. detonator
driverne (de nyeste) kan du evt. bruge denne her:

http://dl.winsite.com/bin/downl?winnt/sysutil/refreshlock.zip|891|5000000037
257
(Refreshlock)...

Med den kan du låse de opdateringshastigheder du vil have til hver enkelt
opløsning.

- Martin

Fra : mT

Dato : 12-05-02 13:36

On Sat, 11 May 2002 13:43:27 +0200, "Martin Petersen"
<knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote:

> [...]
>(Refreshlock)...
>
>Med den kan du låse de opdateringshastigheder du vil have til hver enkelt

Jeg har prøvet programmet (det kører også fint på win2k), jeg har ikke
mulighed for at vælge 85 hz, kun 75 og nedaf i 1200x1600.
Det må betyde, at mit grafikkort (trods Asus' egne specifikationer)
ikke kan vise 1200x1600@85 Hz.
Er der nogen der har haft ASUS 3400TNT til at køre 1200x1600@85Hz?
I Linux har jeg haft held med at køre i 85Hz, men der tror Linux også
at jeg har et riva 128. I windows har jeg prøvet både de nyeste
detonator og Asus egne drivere...

Mvh
mT

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-05-02 17:58

> [...]
> I Linux har jeg haft held med at køre i 85Hz, men der tror Linux også
> at jeg har et riva 128. I windows har jeg prøvet både de nyeste

Jeg går ud fra at du har installeret skærmen også?

- Martin

Fra : mT

Dato : 12-05-02 20:22

On Sun, 12 May 2002 18:58:21 +0200, "Martin Petersen"
<knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote:

>Jeg går ud fra at du har installeret skærmen også?

Jep, skærmen er installeret med den rigtige driver, så den er genkendt
som en 959NF i Windows

mT

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-05-02 23:36